Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Hrvatski hotelski sektor – srpanj izbrisao predsezonske minuse

Hrvatski hotelski sektor, i ‘veliki’ i ‘mali’ hotelijeri, u srpnju su i početkom kolovoza zabilježili zadovoljavajuće rezultate s prosječnom popunjenošću većine kapaciteta od 90 i više posto. Predsjednici Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristian Šustar te Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) Šime Klarić vjeruju da uz dobar ostatak kolovoza te posezonu mogu ponoviti lanjske fizičke i financijske pokazatelje.

Hrvatski hotelski sektor, i 'veliki' i 'mali' hotelijeri, u srpnju su i početkom kolovoza zabilježili zadovoljavajuće rezultate s prosječnom popunjenošću većine kapaciteta od 90 i više posto. Predsjednici Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristian Šustar te Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela (OMH) Šime Klarić vjeruju da uz dobar ostatak kolovoza te posezonu mogu ponoviti lanjske fizičke i financijske pokazatelje.

Ističući da će za ukupne rezultate većih hotelskih kuća ove sezone ključni biti rujan i listopad, Šustar napominje da su rezervacije za te mjesece dobre, tim više što tada počinju i kongresi.

Cijene smještaja vraćene u normalu

Za srpanj dodaje da je kod većine hotelskih kuća, od Istre do Dubrovnika, bio kvalitetan te izbrisao ili bar umanjio minuse iz predsezone, što je bio dobar ulazak u kolovoz za koji hotelijeri imaju dobar buking napominjući da je to normalno, jer kad će ako ne u kolovozu.

Općenito Šustar za ovu sezonu naglašava da je mirnija i bez ‘panike’ u odnosu na lanjsku, slijedom čega su i cijene smještaja vraćene u ‘normalu’ nakon lanjskih velikih diskonta. Upravo zbog toga, pa i unatoč, kako kaže, vidljivoj manjoj izvanpansionskoj potrošnji, ova bi sezona i financijski mogla biti na razini lanjske.

Slična očekivanja imaju i obiteljski i mali hoteli, u kojima je, kako kaže Klarić, broj dolazaka i noćenja do početka kolovoza isti kao lani, ali i da pojedine članice Udruge bilježe i bolje rezultate. I njima je predsezona bila nešto slabija nego lanjska, ali s obzirom na ovogodišnji primjetan porast potražnje za tim hotelima u posezonskim mjesecima, posebno kod touroperatera, što je novost u odnosu na prijašnje godine, Klarić vjeruje u generalno dobar rezultat.

Više truda i energije za povratak gostiju

I on napominje da njihovi gosti ove godine, slično kao i lani, manje troše u restoranima, ali da to mali hotelijeri nadoknađuju ponudom raznovrsnih usluga.

Cilj je ove godine održati razinu kvalitete i vrijednosti za novac da bi se gosti opet vratili, a to u još uvijek kriznim vremenima za poslovanje u Hrvatskoj znači uložiti više i truda i energije i novca za isti rezultat.

Ipak, za male hotelijere ističe da ‘zrače optimizmom’ te da se već uvelike pripremaju za iduću godinu.

U suradnji sa šest do sedam domaćih i inozemnih touroperatera te uz pomoć Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Udruga je pokrenula projekt prodajnih kataloga obiteljskih i malih hotela kojima će se aktivnije promovirati za pred i posezonu iduće godine.

To će im, vjeruju, uz produljenje sezone omogućiti održanje konkurentnosti i likvidnosti, što svake godine iznova otežavaju sektoru neprilagođeni iznosi brojnih parafiskalnih nameta.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.