Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

HT, Alarm automatika i Genos najinovativnije tvrtke u Hrvatskoj

Istraživanje je obuhvatilo 30 posto tvrtki koje se bave proizvodnim djelatnostima i 70 posto onih koje se bave uslužnim djelatnostima, a od ukupno 300 tvrtki njih samo 38 posto navelo je da inovacije vidi među tri glavna prioriteta u poslovanju, dok ih 43 posto ne smatra inovacije prioritetima poslovanja

Istraživanje je obuhvatilo 30 posto tvrtki koje se bave proizvodnim djelatnostima i 70 posto onih koje se bave uslužnim djelatnostima, a od ukupno 300 tvrtki njih samo 38 posto navelo je da inovacije vidi među tri glavna prioriteta u poslovanju, dok ih 43 posto ne smatra inovacije prioritetima poslovanja

Tvrtke Hrvatski telekom (HT), Alarm automatika i Genos proglašene su hrvatskim liderima na području inovativnosti temeljem drugog po redu nacionalnog istraživanja o stanju inovativnosti hrvatskih tvrtki kojeg su na uzorku od 300 domaćih tvrtki iz različitih djelatnosti proveli tvrtka Sense Consulting, poslovni tjednik Lider i Veleučilište VERN, izvijestili su danas iz Sense Consultinga.

Istraživanje je obuhvatilo 30 posto tvrtki koje se bave proizvodnim djelatnostima i 70 posto onih koje se bave uslužnim djelatnostima, a od ukupno 300 tvrtki njih samo 38 posto navelo je da inovacije vidi među tri glavna prioriteta u poslovanju, dok ih 43 posto ne smatra inovacije prioritetima poslovanja.

Samo 14 posto ih koristi sredstva iz pristupnih i EU fondova za unapređenje svog inovacijskog potencijala, a gledano po veličini tvrtke istraživanje je pokazalo da 57 posto velikih tvrtki ima inovacijski budžet, dok čak 70 posto malih i 61 posto srednje velikih tvrtki nema takva sredstva.

Komentirajući rezultate istraživanja predsjednik Uprave Sense Consultinga Vedran Antoljak kazao je kako razina inovativnosti u hrvatskim tvrtkama nije dovoljna za znatniji rast konkurentnosti gospodarstva te da još više zabrinjava što manje od polovice ispitanih tvrtki ne prepoznaje ključnu važnost inovacija za opstanak poslovanja.

Rješenje vidi u boljem korištenju nacionalnih ili EU potpora, što je i glavni urednik Lidera Miodrag Šajatović ocijenio važnim za povećanje inovativnosti hrvatskih tvrtki koje će bez toga u svijetu brzih tehnoloških i drugih promjena teško opstati na tržištu.

Zanimljivim podatkom iz istraživanja ocijenjeno je i što je ove godine više tvrtki inovaciju financiralo iz vlastitih izvora, njih 65 posto nasuprot 50 posto u zadnjem istraživanju 2011., a i više njih je bolje osviješteno o tome da se o inovaciji treba izravno brinuti pa ih i više zapošljava ili angažira osobu, tim ili ured koji se time bave, 69 posto prema 44 posto tvrtki.

Ipak, percepcija važnosti zaštićivanja proizvoda je ove godine u tvrtkama znatno manja nego prije dvije godine, budući je 71 posto tvrtki izjavilo da trenutno nema zaštićene proizvode, dok ih je 2011. takvih bilo 41 posto.

I udio prihoda od inovativnih proizvoda ove se godine smanjio u odnosu na 2011. pa je tako ove godine samo 7 posto tvrtki imalo više od 70 posto prihoda od inovativnih proizvoda, u usporedbi s 12 posto 2011.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.