Izdvojen tim Bonbona za specifičnu skupinu korisnika
– Bonbon je novi mobilni brend koji je pokrenuo Hrvatski telekom, ali koji poslovne odluke donosi u potpunosti samostalno te nije ni na koji drugi način povezan s nama. Za Bonbon radi izdvojen tim ljudi te se sve odluke vezane uz Bonbon donose unutar tima. Riječ je o posebnom proizvodu koji je namijenjen specifičnoj skupini korisnika koja se pokazala otvorena za novi brend – poručuju iz Odjela s javnošću HT-a.
Kvaliteta po nižoj cijeni
I voditelj šesteročlanog tima, bivši direktor Sektora za marketinške komunikacije T-Mobilea Lordan Kondić potvrdio je odmak od T-Mobilea te kazao kako će im oni biti konkurencija.
Procijenili su da na tržištu postoji niša, T-Mobile i Vipnet skuplji su i kvalitetni, Tele2 i Tomato jeftini i manje kvalitete, ostaje dio onih koji žele dobiti kvalitetu s nižom cijenom.
Kao Zara
– Mogli bismo to, primjerice, usporediti s tekstilnom markom Zarom. Ona ima prihvatljive cijene, no nije razvikani i skupi brendirani proizvod. Usto, Bonbon je namijenjen onima do 35 godina koji se ni za živu glavu ne žele odvojiti od svog privatnog mobitela, a tek dobivaju poslovni te nastavljaju baratati dvama mobilnim uređajima. To je naša ciljana skupina – poručuje Lordan Kondić.
Zasad nije poznato kako će se brojiti korisnici Bonbona. Budu li se ugledali na Vipnetov niskotarifni brend Tomato, bit će tek pribrojeni u ukupno izvješće. HT je, kad je riječ o mobilnom dijelu poslovanja, u rezultatima za šest mjeseci upisao smanjenje broja korisnika 0,7 posto u odnosu na prvo tromjesečje.