HURA-ine agencije osvajaju inozemna tržišta

Ukupni prihodi agencija članica HURA-e u 2018. godini iznosili su 1,4 milijarde kuna. U odnosu na prethodnu, 2017. godinu, u 2018. godini ostvaren je porast od 8%. Važno je istaknuti i podatak da su ukupni prihodi od izvoza porasli za 7% u odnosu na 2017. godinu. Naime, u 2018. godini izvozni prihodi agencija članica iznosili su visokih 250 milijuna kuna.

Davor Bruketa, predsjednik uprave HURA-e, izjavio je: „Ponosan sam što svake godine podižemo ljestvicu i što naše članice pokazuju da je, bez obzira na tržište, izvrsnost ključan faktor uspjeha. Utjecaj industrije tržišnog komuniciranja na javnost izrazito je velik, a itekako je značajan i za cjelokupno gospodarstvo Hrvatske, što ćemo zajedničkim snagama nastaviti unaprjeđivati.“

Podsjećamo, članice udruge HURA zabilježile su povećanje prihoda od pružanja usluga na inozemnom tržištu za 97% u periodu od 2014. do 2018., uključujući i 2018. godinu. Navedeni podaci, posebice činjenica da je dodatan porast zabilježen i tijekom prethodne godine, dobro oslikavaju rast industrije, a domaće se agencije iz godine u godinu pokazuju doraslima izazovima globalnog tržišta.

HURA trenutno okuplja rekordan broj tvrtki članica, čak 42 agencije koje u svom portfelju usluga nude komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, lobiranje, digitalnu komunikaciju te druge aktivnosti vezane uz komunikacijski menadžment i kreativnu i komunikacijsku industriju. HURA-ine članice uz pomoć brojnih aktivnosti HURA-e predstavljaju veliku snagu u podizanju razine kvalitete industrije, poboljšanju njezina ugleda u javnosti te postavljanju visokih standarda struke za sve pripadnike industrije.

 

Podijeli

Odgovori

Top