Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

HURA #jedvacekam kampanjom poziva na podršku malim i srednjim poduzetnicima

Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.

Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podijelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u kazalište, na koncert ili festival? Detaljno razgledavati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posjetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na Novoj TV, RTL-u, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Dnevnik.hr-u, Journal.hr-u i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.

Mehanizam je sljedeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome što jedva čekate učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i pružite podršku omiljenom brendu, tagirajte ga, distribuirajte svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, osteopatu, fitness studiju, modnom stilistu, dispečeru marmelade, kozjeg sira ili starter kulture… puno će značiti u ova čudna vremena.

Riječ je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koja ovih dana ima misiju: osvijestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko ona može pripomoći gospodarstvu i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, tvrtke i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.

Upravo je sada pravo vrijeme da stanemo iza svih onih brendova, gospodarstvenika, obrtnika, umjetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svjesniji no ikada. Njihovo nam postojanje olakšava i obogaćuje živote, a sada je red na nama – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podijelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mjera i kreirajte svoju poruku cijeloj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružatelja usluge, ukažite na njegovu kvalitetu i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.

A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm, Kinorama i HRT, koji su isječke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korištenje kampanji #jedvacekam.

Kako bismo vam olakšali unos vaših favorita, na jedvacekam.hr obuhvatili smo bazu svih poduzetnika, obrta i ustanova, a uz to smo uključili i mogućnost samostalnog upisivanja vašeg omiljenog brenda. Uz javnost i pojedince, također pozivamo i medije, pružatelje oglašivačkih usluga, proizvođače, javne ustanove i sve druge zainteresirane da se priključe akciji sa svojim idejama. Ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti nam se na [email protected].


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.