Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

I Facebook želi dio kolača – ulazi u ring grupne kupovine s Googleom, Grouponom…

Najpopularniji internetski biznis trenutno je grupna kupovina. Glavni igrač zasigurno je Groupon koji je nedavno odbio Googleovu ponudu za preuzimanje tešku šest milijardi dolara. Nismo dugo čekali, Google je pokrenuo svoj projekt za grupnu kupovinu – Google Offer, što je na noge diglo ljude iz najljućeg rivala, Facebooka. I oni žele svoj dio kolača…

Najpopularniji internetski biznis trenutno je grupna kupovina. Glavni igrač zasigurno je Groupon koji je nedavno odbio Googleovu ponudu za preuzimanje tešku šest milijardi dolara. Nismo dugo čekali, Google je pokrenuo svoj projekt za grupnu kupovinu – Google Offer, što je na noge diglo ljude iz najljućeg rivala, Facebooka. I oni žele svoj dio kolača…

Facebook trenutno testira novi projekt pod nazivom „Kupuj s prijateljima“. Pretpostavlja se kako je to odgovor na Google Offers, ali i Facebookova želja za dijelom kolača na brzorastućem dijelu internetskog tržišta – grupnoj kupovini.

Facebook ide malo drugačijim smjerom. Kada vaš prijatelj nešto kupi, vi imate mogućnost kupovine istog proizvoda po povoljnijoj cijeni. Projekt se testira na virtualnim dobrima i prvenstveno je vezan uz socijalne igrice.

Zašto bi Facebook na ovome stao?

Iz Facebooka ističu kako su zadovoljni testiranjima. Više od polovice korisnika, zahvaćenih testiranjem odlučilo je „kupovati s prijateljima“.

No, malo tko vjeruje kako će Facebook na ovom stati. Nema razloga za to! Uskoro se očekuje širenje posla na fizičke osobe te kupnju robe ili usluga od poslodavaca koji će svoje ponude postavljati na Facebook.

Google ulazi u grupnu online kupovinu – upoznajte Google Offers

Što hrvatski portali za grupnu kupovinu misle o Google Offeru?


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.