I nakon 40 godina American Express vodeći na hrvatskom tržištu

I nakon 40 godina American Express vodeći na hrvatskom tržištu

Novi rezultati istraživanja CCM – Credit Card Monitoring te podaci Hrvatske gospodarske komore još su jedanput potvrdili vodeći položaj American Expressa na hrvatskome kartičnom tržištu.

Tako CCM – Credit Card Monitoring, istraživanje GfK- Centra za istraživanje tržišta d.o.o., i ove godine ističe American Express kao najpoznatiji brend na hrvatskome tržištu; dok podaci Hrvatske gospodarske komore (31.03.2012.) s tržišnim udjelom od oko 26% potvrđuju njegov vodeći položaj među kreditnim karticama.

“Izuzetan položaj American Expressa u Hrvatskoj rezultat je kontinuirane visoke kvalitete usluge i brojnih pogodnosti za naše korisnike i poslovne partnere, bogate tradicije te snažne inovativnosti u kartičnom poslovanju kojom pratimo potrebe naših korisnika i partnera. Ovi rezultati još nas više vesele ove godine u kojoj obilježavamo čak 40 godina poslovanja American Expressa na našem tržištu”, rezultate je prokomentirao Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda.

Među rezultatima koje donosi CCM istraživanje treba istaknuti najviši indeks poznatosti imena koji je ostvario American Express.

Tako s vrlo visokim rezultatima na razini ukupne spontane poznatosti, American Express je i dalje najpoznatija kartica u Hrvatskoj. Čak 69%  ispitanika na spontanoj razini navodi American Express karticu, što znači da ukupno veći broj građana poznaje ove kartice od drugih.

I na razini uz podsjećanje (na poticajnoj razini) American Express bilježi najbolje rezultate gdje čak 93% ispitanika najbolje poznaju American Express karticu. Dobre rezultate ostvaruje i kao “Top of the Mind” kartica, odnosno kao prvi spontano navedeni odgovor.

Visoku kvalitetu potvrđuje i visoko zadovoljstvo korisnika American Express kartica. O kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge i pogodnosti govore i gotovo svi korisnici American Express kartica koji namjeravaju ovu karticu koristiti i u sljedećih godinu dana. Također, American Express korisnici su vrlo skloni preporučiti ovu karticu drugima, čak njih 89%, što predstavlja rast u odnosu na prethodnu godinu kada je njih 81% bilo sklono preporučiti karticu drugima.

CCM – Credit Card Monitoring je sindicirano istraživanje o tržištu kartica koje GfK provodi od 2002. godine u sklopu svoga Financijskog omnibusa. Istraživanje je provedeno tijekom ožujka 2012. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 građana Hrvatske, starijih od 15 godina, metodom osobnog anketiranja u kućanstvima.

40 godina American Expressa u Hrvatskoj

Brend American Express ove godine slavi četrdeset godina prisustva na hrvatskom tržištu, obilježavajući ovaj veliki jubilej nizom aktivnosti i pogodnosti za korisnike i poslovne partnere. American Express jedna je od najpoznatijih svjetskih robnih marki uz koju se vežu najviše vrijednosti. Iako četrdeset godina poslovanja American Express bilježi od 1972. godine, kada je sklopljen franšizni ugovor između Atlasa i American Expressa, ove kartice na našem tržištu prihvaćale su se i ranije, tako je već 1965. zagrebački Hotel Esplanade postao prvo prodajno mjesto American Expressa u Hrvatskoj. Prva serija kartica izdaje se 1973. godine, a od 1998. godine American Express franšizu posjeduje Privredna banka Zagreb.

Danas je PBZ Card, u vlasništvu PBZ-a, vodeća kartična kuća u Hrvatskoj s više od 500.000 izdanih American Express kartica u Hrvatskoj, preko 55.000 prodajnih mjesta te više od dvadeset American Express proizvoda kreiranih prema potrebama i zahtjevima različitih skupina korisnika.

Među brojnim aktivnostima koje je pripremio za ovu godinu, PBZ Card je početak godine obilježio ulaskom American Expressa na najpopularniju društvenu mrežu – Facebook, omogućivši tako svojim korisnicima interaktivan pristup te direktnu, nesputanu i otvorenu komunikaciju, istovremeno ih informirajući o akcijama i pogodnostima te različitim uslugama American Express kartica.

Od novosti u ovoj jubilarnoj godini treba istaknuti i novu Metro American Express Card – prvu poslovnu co-brand karticu u portfelju PBZ Carda s brojnim pogodnostima za segment poslovnih korisnika, obrtnika i tvrtki, kao i za postojeće te buduće poslovne partnere i kupce Metro Cash & Carry Hrvatska.

Uz aktivnosti za korisnike i poslovne partnere, u središte zbivanja u četrdesetoj godini stavljeno je humanitarno djelovanje unutar projekta PBZ Carda “Činim dobro svaki dan” putem kojeg je već u prvoj polovici ove godine tvrtka donirala 256.701,00 kuna Zavodu za dječju neurologiju, Klinici za dječje bolesti Zagreb za kupnju EEG sustava sa stanicom za pregled.

 

Podijeli

Odgovori

Top