Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

I siromašni i bogati koriste kartice da bi – preživjeli

Udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini

Udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini

Rezultati on-line istraživanja MasterIndex koje je kompanija MasterCard Europe provela u Hrvatskoj u travnju 2012. godine, pokazuju kako su građani, kada je riječ o financijama, promijenili svoje ponašanje u odnosu na 2011. godinu.

Prosječan broj posjedovanih kartica mijenja se ovisno o osobnim prihodima, dobi i obrazovanosti, a većina korisnika kartica posjeduje do 3 (tri) kartice. Iako je gotovina još uvijek preferiran način plaćanja kod malih iznosa, udio kartičnog plaćanja stabilan je od 2010. – u prosjeku, korisnici kartica njima plaćaju 5-6 puta u 10 kupovina. Kartice se koriste redovito, a kupovina odjeće, namirnica te goriva na vrhu su liste – čak 76% ispitanika kartice koristi za kupovinu namirnica, a 58% njih kartice koristi pri internet kupovini dok je, u odnosu na prošlu godinu, smanjen broj onih koji kartice koriste tijekom putovanja.

Uporaba kartica uvelike ovisi socio-demografskim prilikama. Tradicionalno, kreditne i kartice s odgodom plaćanja najčešće koriste građani s višim ili visokim prihodima. Korisnici se za uporabu kartica odlučuju radi brojnih pogodnosti koje im nude, poput posebnih popusta ili korištenja posebnih usluga, a najatraktivnije pogodnosti su programi lojalnosti.

Kupovina putem interneta uvelike je porasla posljednjih godina. Većina ispitanika povremeno kupuje putem interneta, a polovica njih naručila je nešto preko interneta tijekom proteklog mjeseca.

Odjeća, elektronička dobra, knjige i glazba ponovno su najpopularnije kategorije za kupnju. Mobilno plaćanje rastuća je grana financijske industrije i budućnost novčanih transakcija, a beskontaktno plaćanje mobilnim uređajima na prodajnim mjestima atraktivniji je način plaćanja od mobilnog interneta (plaćanje na daljinu putem, na primjer, aplikacije na telefonu). 41% ispitanika voljelo bi imati mogućnost beskontaktnog plaćanja na mjestu prodaje, 32% ispitanika voljelo bi imati mogućnost kupovine i plaćanja putem mobilnog interneta. Velika većina ispitanika (85%) plaćala je putem mobitela barem jednom, a najuobičajenije je SMS plaćanje naknada za parkiranje ili transport.

Napisao

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.