Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Iako pesimisti, zadovoljstvo Hrvata osobnim životom je u porastu!

Iako samo osam posto Hrvata ne traži vijesti o Europskoj uniji, u velikoj se većini smatraju loše obaviještenima o europskim pitanjima, dok medijima od kojih traže obavijesti o europskim politikama uglavnom ne vjeruju.

Iako samo osam posto Hrvata ne traži vijesti o Europskoj uniji, u velikoj se većini smatraju loše obaviještenima o europskim pitanjima, dok medijima od kojih traže obavijesti o europskim politikama uglavnom ne vjeruju.

Prema posljednjem, 80.  istraživanju Standardnog Eurobarometra, koje dvaput godišnje analizira javno mnijenje građana EU, zadovoljstvo Hrvata osobnim životom lagano raste, a nezadovoljstvo čak i nešto brže opada. To, unatoč činjenici da su sve veći pesimisti, kad je riječ o kratkoročnim očekivanjima, kako osobnim, tako i u pogledu domaćeg i europskog gospodarstva.

Prevladavajuće golemo nepovjerenju u domaće političke ustanove ipak je znatno manje od nepovjerenja u one europske. Istodobno, premda je u blagom opadanju broj Hrvata sa pozitivnom percepcijom EU, isti je i dalje važniji nad još brže opadajućim negativnim percepcijama, dok ih je za sve veću većinu lik EU-a neutralan.

U prosjeku, velika većina Hrvata se ipak zalaže za zajedničke europske politike, poput gospodarske i monetarne unije, proširenja, te vanjske, obrambene i sigurnosne, a sljedećeg predsjednika Europske komisije željeli bi birati među stranačkim kandidatima na izborima za Europski parlament.

Iako samo osam posto Hrvata ne traži vijesti o Europskoj uniji, u velikoj se većini smatraju loše obaviještenima o europskim pitanjima, dok medijima od kojih traže obavijesti o europskim politikama uglavnom ne vjeruju.

Ovo Istraživanje Standardnog Eurobarometra 80. je po redu i devetnaesto koje je obuhvatilo  Hrvatsku. U ime naručitelja istraživanja, Opće uprava za komunikacije Europske komisije, proveo ga je konzorcij TNS Opinion&Social, u suradnji sa agencijom HENDAL, u razdoblju od 2. do 16. studenoga 2013.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.