Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Ima li kreativna industrija izvozni potencijal?

U suradnji s HURA-om, deveti Weekend Media Festival ove će nam jeseni otkriti je li došlo vrijeme za izvoz kreativnosti i genijalnosti izvan granica regije. U sklopu BalCannesa, na kojem oglašivači biraju najbolje agencije i projekte iz regije, održat će se i BalCannes Export Report panel gdje će predstavnici agencija koje uspješno posluju izvan regije govoriti o izazovima koje nosi izvoz kreativnosti, kako je to surađivati s klijentima iz drugih zemalja te kako dobiti pitch na tuđem terenu.

O čemu se točno radi saznat ćemo od 22. do 25. rujna u prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju gdje će i ove godine Weekend Media Festival okupiti vrhunske svjetske stručnjake iz područja marketinga, medija i odnosa s javnošću koji će govoriti o aktualnim i zanimljivim temama.

Iako je hrvatska kreativna industrija relativno nepoznata u svijetu, brojne agencije izvoze svoje usluge. Prednjače digitalci, ali za inozemne naručitelje rade i dizajneri, kreativne agencije, game developeri, redatelji i produkcijske kuće. Izvozi se posvuda – SAD, zapadna Europa, zemlje u okruženju, Bliski istok. Svima je jasno da nema rasta bez izvoza i da se svuda na svijetu trebamo osjećati kao kod kuće. Velik je to iskorak za malu i relativno zatvorenu zajednicu poput Hrvatske”, Istaknuo je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e.

Kreativna industrija zasigurno ima snažan izvozni potencijal i to prije svega od strane advertising agencija, posebice zbog toga što je naš prostor premalen za sve nas, a vani ga za to ima dovoljno. Tome u prilog govori i istraživanje HURA-e među agencijama koje je pokazalo da 91% članica HURA-e već izvozi. Upravo taj potencijal iznimno je važan za cjelokupno gospodarstvo, a ne samo za industriju oglašavanja. Ne čudi stoga da je studija provedena od strane Ekonomskog instituta u Zagrebu pokazala da kulturne i kreativne industrije Hrvatske, čiji sastavni dio čini i industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja, ostvaruju 2,3% bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na gospodarsku krizu te zapošljava više od 42 000 ljudi, odnosno 3% ukupno zaposlenih u zemlji.

TomoRicovTomo Ricov, direktor Weekend Media Festival rekao je: “Kreativna industrija u Hrvatskoj ima velik potencijal i siguran sam da će u budućnosti još rasti. Nakon dugog razdoblja prilagodbe, agencije su pronašle modele koji funkcioniraju na domaćem, ali i na inozemnim tržištima. A upravo smo na  Weekend Media Festivalu od samih početaka poticali razvoj kreativne industrije te razmjenu ideja i iskustva izvan granica naše zemlje.“

Deveto izdanje Weekend Media Festivala ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 120 govornika, oko 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, približno 350 studenata i preko 550 akreditiranih novinara koji će moći uživati u obilju zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

 

 

 

 

Prijave za peti po redu BalCannes su otvorene do 1.9. na www.balcannes.com. Ovogodišnji žiri oglašivača pregledat će sve prijavljene projekte i odabrati 25 najboljih koji će biti predstavljeni na Weekend Media Festivalu u udarnom terminu te pri tome dodijeliti nagrade za najbolju agenciju, najbolji projekt te posebnu nagradu BalCannesa. Prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival i SoMo borac (www.somoborac.com) također su već započele, a sve informacije u vezi Weekend Media Festivala možete pronaći na www.weekendmediafestival.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.