Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Interes za životnim osiguranjem kontinuirano raste

Interes hrvatskih građana za životnim osiguranjima kontinuirano raste pa je bruto premija životnih osiguranja u 2013. godini porasla za gotovo 100 milijuna kuna, na 2,54 milijarde, a rast je nastavljen i u siječnju ove godine, kada je uvećana za 18 milijuna kuna, na 212,8 milijuna kuna, rečeno je na okruglom stolu “Osiguranja” u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Interes hrvatskih građana za životnim osiguranjima kontinuirano raste pa je bruto premija životnih osiguranja u 2013. godini porasla za gotovo 100 milijuna kuna, na 2,54 milijarde, a rast je nastavljen i u siječnju ove godine, kada je uvećana za 18 milijuna kuna, na 212,8 milijuna kuna, rečeno je na okruglom stolu "Osiguranja" u organizaciji Poslovnog dnevnika.

Predsjednik Uprave Allinaza Boris Galić ocijenio je kako je interes za životnim osiguranjima, koje u Hrvatskoj nudi 16 osiguravajućih kuća, uvelike motiviran činjenicom da kamatne stope na štednju u bankama padaju.

Dodao je kako trenutna, neizvjesna kretanja na tržištima kapitala za posljedicu imaju niže prinose osiguranicima, ali i da iskustva razvijenijih tržišta govore da to neće negativno utjecati na rast tržišta, već upravo suprotno. U takvom okruženju, procjenjuje Galić, postupno će se povećavati interes i za osigurateljnim proizvodima koji nude ulaganja u rizičnije financijske instrumente s potencijalno višim prinosima, kod kojih klijent na sebe preuzima rizik ulaganja.

Predstavnici osiguravatelja slažu se da rastu segmenta životnih osiguranja pridonosi i postupno jačanje svijesti građana o potrebi da se sami pobrinu za sebe i svoju obitelj, ali i da Hrvatska u tome dosta zaostaje za razvijenijim europskim zemljama.

Životna se osiguranja u Hrvatskoj još uvijek poistovjećuju s čistom štednjom te se pritom često zaboravlja na tzv. ‘riziko’ dio koji, za razliku od klasične štednje, klijentima u najgorem slučaju nudi i isplatu pune ugovorene svote neovisno o uplaćenom iznosu. Upravo iz tog razloga važno je jačanje svijesti o važnosti životnog osiguranja, ne samo kao štednje za treću životnu dob, već i kao jedinom proizvodu koji uz štednju nudi i riziko komponentu.

S obzirom na kontinuirani pad razine socijalne i zdravstvene zaštite, sve važnija postaje osigurateljna, odnosno riziko komponenta životnih osiguranja, stoga je za očekivati rast riziko osiguranja života, kao što se primjerice dogodilo u Njemačkoj, gdje je u posljednjih 20-ak godina udvostručen njihov udio u novoj višekratnoj premiji, rečeno je na okruglom stolu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.