Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Internet je već postao vodeća platforma za oglašavanje

S Jovanom Stojanovićem, direktorom Direct Media Srbija, razgovarao je Ekrem Dupanović za media-marketing.com.

Media Marketing: Kako vidite budućnost vašeg posla barem u naredne tri godine, u kom će se smjeru razvijati planiranje medija?

Jovan Stojanović: Brzina kojom se mediji i načini komunikacije mijenjaju sigurno će biti veliki izazov. Prilagoditi se tim promjenama i plasirati pravovremenu personaliziranu poruku s ciljem real time reakcije, bit će glavni ciljevi medijskog planiranja. Dva su pravca u kojima vidim kretanje medijskog planiranja: personalizacija i korištenje velikih baza podataka koji će dovesti do razvijanja “mašinskog” učenja s ciljem stvaranja integriranih kampanja. Interesantno i uzbudljivo vrijeme nas čeka: efektivna integracija i uzajamno djelovanje media intelligence zasnovanog na ljudskoj ekspertizi i analizama podataka.

Media Marketing: Mediji budućnosti?

Jovan Stojanović: U vrijeme kada razne chat aplikacije skoro zamjenjuju email, jasno je da se sve vrti oko digitalnih medija i toga kako pojednostaviti komunikaciju. Bježeći od desktop računala potpuno smo okrenuti mobilnim uređajima, dok opet paradoksalno želimo sadržaj gledati na sve većim formatima displeja, jer nam je podjednako važno i samo iskustvo, tj.kvaliteta konzumiranja.

U našoj regiji ne još, ali internet je već postao vodeća platforma za oglašavanje na ključnim tržištima u svijetu. U regiji je prošle godine imao prosječni reach od skoro 65% što je, poslije televizije, drugi najdominantniji medij, pa je njegova komercijalna budućnost i ovdje neupitna. Mislim da će oglašavanje na digitalu u regiji eksplodirati onog trenutka kada, uz nezaustavljiv trend rasta korisnika interneta, televizije budu korigirala svoju cjenovnu politiku. Televizija će ostati još izvjesno vrijeme dominantan medij, s tim da će platforme na kojima ćemo je gledati biti drugačije. Skoro sam čuo vrlo lijepo, i po mom mišljenju potpuno ispravno razmišljanje, kako će televizori umrijeti, ali ne i televizija.

Konzumenti medija polako postaju urednici sadržaja koji žele gledati i tu vidim šansu za gotovo sve medije, da se pokušaju nametnuti kroz digital kao vodeću platformu novog doba. Jer digital će polako postati sve – i televizija, OOH, radio, čak i print u određenom smislu. Nelinearnost i interakcija, koju digital po svojoj prirodi nudi, jeste nešto bez čega će biti nemoguće zamisliti bilo koji medij za pet i više godina.

Cijeli tekst možete pročitati OVDJE.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.