To je među ostalim na današnjoj multimedijskoj konferenciji o turizmu NeoTour istaknuo voditelj glavnog britanskog udruženja hotelijera i restoratera „British Hospitality Associtaion“ Bob Cotton.
Konferencija NeoTour je u organizaciji zagrebačke tvrtke Kongres Media okupila turističke, ICT i marketinške stručnjake, a osim Cottona poseban gost bio je i ministar turizma Damir Bajs.
„Goruća pozornost“ povezivanju turističke i ICT industrije
Ministar je naglasio da povezivanje turističke i ICT industrije zaslužuje „goruću pozornost.“
Prema nekim istraživanjima prošle godine je oko 60 posto turista koji su došli u Hrvatsku, pri odlučivanju za odlazak na more, koristilo upravo Internet.
Internet bitan za „last minute“ rezerviranja
Ministar vjeruje kako će se slično ponoviti i ove godine s obzirom da je opet vrlo aktualan „last minute“ ili rezerviranje putovanja u zadnji čas i po povoljnijim cijenama, za što je internet pravo i najbrže informacijsko mjesto.
Hrvatska je u proteklih godinu dana povećala iznose za internet oglašavanje te je turistički prisutna na brojnim društvenim mrežama, portalima, Googleu i svemu sličnom i to na 25 inozemnih tržišta.
Bajs dobio pohvale
Bob Cotton je pohvalio ministra Bajsa zbog ulaganja u internet promociju ali i za uključivanje hrvatskih sportskih uspjeha u turističku promociju, poput primjerice Ivice Olića u projekt „Ambasador hrvatskog turizma.“
Cotton je istaknuo i da Hrvatska ima ogroman turistički potencijal, posebno Split, Dubrovnik ali i središte Zagreba.
Sve bi to, kako je kazao, uz bolje oglašavanje moglo donijeti veće koristi nego sada, otprilike poput onih koje primjerice od turizma ima Barcelona.