Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Internet nam dovodi „last minute“ turiste – povežimo ICT i turističku industriju

Internet, društvene mreže poput Facebooka i Twitera te općenito informacijske tehnologije poželjni su i sve nužniji alati u turističkom poslovanju. No oni nisu dovoljni za turistički uspjeh, koji uz davanje dobre usluge i vrijednosti podrazumijeva i stvaranje prave te dobro tržišno usmjerene poruke. Vrlo je važno povezivanje turističke i ICT industrije, pogotovo zbog „last minute“ rezervacija, za koje je Internet najbrže informacijsko mjesto.

Internet, društvene mreže poput Facebooka i Twitera te općenito informacijske tehnologije poželjni su i sve nužniji alati u turističkom poslovanju. No oni nisu dovoljni za turistički uspjeh, koji uz davanje dobre usluge i vrijednosti podrazumijeva i stvaranje prave te dobro tržišno usmjerene poruke. Vrlo je važno povezivanje turističke i ICT industrije, pogotovo zbog „last minute“ rezervacija, za koje je Internet najbrže informacijsko mjesto.

To je među ostalim na današnjoj multimedijskoj konferenciji o turizmu NeoTour istaknuo voditelj glavnog britanskog udruženja hotelijera i restoratera „British Hospitality Associtaion“ Bob Cotton.

Konferencija NeoTour je u organizaciji zagrebačke tvrtke Kongres Media okupila turističke, ICT i marketinške stručnjake, a osim Cottona poseban gost bio je i ministar turizma Damir Bajs.

„Goruća pozornost“ povezivanju turističke i ICT industrije

Ministar je naglasio da povezivanje turističke i ICT industrije zaslužuje „goruću pozornost.“

Prema nekim istraživanjima prošle godine je oko 60 posto turista koji su došli u Hrvatsku, pri odlučivanju za odlazak na more, koristilo upravo Internet.

Internet bitan za „last minute“ rezerviranja

Ministar vjeruje kako će se slično ponoviti i ove godine s obzirom da je opet vrlo aktualan „last minute“ ili rezerviranje putovanja u zadnji čas i po povoljnijim cijenama, za što je internet pravo i najbrže informacijsko mjesto.

Hrvatska je u proteklih godinu dana povećala iznose za internet oglašavanje te je turistički prisutna na brojnim društvenim mrežama, portalima, Googleu i svemu sličnom i to na 25 inozemnih tržišta.

Bajs dobio pohvale

Bob Cotton je pohvalio ministra Bajsa zbog ulaganja u internet promociju ali i za uključivanje hrvatskih sportskih uspjeha u turističku promociju, poput primjerice Ivice Olića u projekt „Ambasador hrvatskog turizma.“

Cotton je istaknuo i da Hrvatska ima ogroman turistički potencijal, posebno Split, Dubrovnik ali i središte Zagreba.

Sve bi to, kako je kazao, uz bolje oglašavanje moglo donijeti veće koristi nego sada, otprilike poput onih koje primjerice od turizma ima Barcelona.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.