Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Iris MBM: rebranding otkriva novu viziju tvrtke

Nakon promjena u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi tvrtke MBM te revitalizacije njezina poslovanja, započet je rebranding.

Nakon promjena u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi tvrtke MBM te revitalizacije njezina poslovanja, započet je rebranding. Vrtni centar u Lučkom dobio je ime Iris MBM, a isto će ime krasiti i centre u Splitu i Rijeci.

Novi vizualni identitet tvrtke i njezinih vrtnih centara predstavljen je na međunarodnoj vrtnoj izložbi FloraArt u Zagrebu. Upravo ta vizualna komponenta bila je uvod u razotkrivanje nove poslovne strategije nekadašnjeg pionira hortikulture i floristike u Hrvatskoj.

Vrtni centri Iris u Lučkom, Splitu i Rijeci bit će pokretači razvoja kako bi MBM opravdavao naziv centra izvrsnosti. Stručnjacima će vrtni centri Iris predstavljati najnovije svjetske trendove i pomagati u ostvarivanju njihovih zamisli, a hobistima će biti mjesta gdje mogu dobiti mnogobrojne korisne informacije o uređenju balkona, vrtova i drugih zelenilom oplemenjenih prostora. Ljubitelji cvjećarstva, vrtlarstva te uređenja interijera i eksterijera tamo mogu pronaći velik izbor bilja, opreme za brigu o njima te ukrasa.

Goran Lučev

„Rebranding MBM-a doživjeli smo kao rad iznutra prema van. Zbog toga je vizualna promjena došla zadnja i na njezinoj implementaciji i dalje sustavno radimo. Cijeli proces prati autentična promjena u sustavu vrijednosti i korporativne kulture. Naše iskustvo, znanje i ljubav prema hortikulturi i floristici u potpunosti otvaramo prema svima zaljubljenima u floru te onima kod kojih možemo potaknuti razvoj te ljubavi“, kazao je Goran Lučev, član uprave MBM-a.

Strateške promjene u tvrtki MBM podrazumijevaju racionalizaciju vlastite distribucijske mreže, izgradnju centra izvrsnosti, nabavu organiziranu kako bi odgovarala potrebama tržišta, te prodaju vođenu visokim standardima sigurnosti i zadovoljstva kupaca putem prodajno-izložbenog prostora i digitalnih prodajnih kanala.

„Otvaranje prema korisnicima u tvrtki pratimo sa sveobuhvatnim radom na sebi. Želimo njegovati odnos iskrenosti, učenja i rasta“, istaknuo je Lučev.

Tvrtka je simbol za svoje nove vrijednosti pronašla u hrvatskom nacionalnom cvijetu Iris croatici, endemskoj vrsti perunike. Upravo je zato ime Iris dano vrtnim centrima.

Rebranding tvrtke potpisuje Brandz, agencija za tržišno komuniciranje, u Hrvatskoj poznata po nizu uspješnih projekata u brendiranju i rebrendiranju.

Posao za MBM obuhvaća razvoj strategije brenda, komunikacije i vizualnog identiteta te implementaciju brenda na svim razinama – od korporativne kulture do marketinških alata.

Pročitajte još:

Komentari

Iako se Borovo u posljednje vrijeme spominje poglavito u pozitivnom kontekstu osvježavanja proizvodnje i revitaliziranja starih hrvatskih tvornica, važno je sagledati i drugu stranu...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.