Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Iris MBM: rebranding otkriva novu viziju tvrtke

Nakon promjena u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi tvrtke MBM te revitalizacije njezina poslovanja, započet je rebranding.

Nakon promjena u vlasničkoj i upravljačkoj strukturi tvrtke MBM te revitalizacije njezina poslovanja, započet je rebranding. Vrtni centar u Lučkom dobio je ime Iris MBM, a isto će ime krasiti i centre u Splitu i Rijeci.

Novi vizualni identitet tvrtke i njezinih vrtnih centara predstavljen je na međunarodnoj vrtnoj izložbi FloraArt u Zagrebu. Upravo ta vizualna komponenta bila je uvod u razotkrivanje nove poslovne strategije nekadašnjeg pionira hortikulture i floristike u Hrvatskoj.

Vrtni centri Iris u Lučkom, Splitu i Rijeci bit će pokretači razvoja kako bi MBM opravdavao naziv centra izvrsnosti. Stručnjacima će vrtni centri Iris predstavljati najnovije svjetske trendove i pomagati u ostvarivanju njihovih zamisli, a hobistima će biti mjesta gdje mogu dobiti mnogobrojne korisne informacije o uređenju balkona, vrtova i drugih zelenilom oplemenjenih prostora. Ljubitelji cvjećarstva, vrtlarstva te uređenja interijera i eksterijera tamo mogu pronaći velik izbor bilja, opreme za brigu o njima te ukrasa.

Goran Lučev

„Rebranding MBM-a doživjeli smo kao rad iznutra prema van. Zbog toga je vizualna promjena došla zadnja i na njezinoj implementaciji i dalje sustavno radimo. Cijeli proces prati autentična promjena u sustavu vrijednosti i korporativne kulture. Naše iskustvo, znanje i ljubav prema hortikulturi i floristici u potpunosti otvaramo prema svima zaljubljenima u floru te onima kod kojih možemo potaknuti razvoj te ljubavi“, kazao je Goran Lučev, član uprave MBM-a.

Strateške promjene u tvrtki MBM podrazumijevaju racionalizaciju vlastite distribucijske mreže, izgradnju centra izvrsnosti, nabavu organiziranu kako bi odgovarala potrebama tržišta, te prodaju vođenu visokim standardima sigurnosti i zadovoljstva kupaca putem prodajno-izložbenog prostora i digitalnih prodajnih kanala.

„Otvaranje prema korisnicima u tvrtki pratimo sa sveobuhvatnim radom na sebi. Želimo njegovati odnos iskrenosti, učenja i rasta“, istaknuo je Lučev.

Tvrtka je simbol za svoje nove vrijednosti pronašla u hrvatskom nacionalnom cvijetu Iris croatici, endemskoj vrsti perunike. Upravo je zato ime Iris dano vrtnim centrima.

Rebranding tvrtke potpisuje Brandz, agencija za tržišno komuniciranje, u Hrvatskoj poznata po nizu uspješnih projekata u brendiranju i rebrendiranju.

Posao za MBM obuhvaća razvoj strategije brenda, komunikacije i vizualnog identiteta te implementaciju brenda na svim razinama – od korporativne kulture do marketinških alata.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.