Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Istraživanje: Generacija Z i budućnost održivih putovanja

Istraživanje potvrđuje da putnici svih generacija prihvaćaju ekološki prihvatljiva putovanja, a ni generacija Z nije iznimka.

Mnogi predviđaju da će pripadnici generacije Z (mladi u dobi od 16-24) biti svjesniji stanja u društvu i okolišu od generacija prije njih. No, hoće li ovi mladi putnici uspjeti ispuniti ono što se od njih očekuje? I u kojoj će mjeri pratiti one koji su se već okrenuli ekološki osviještenom životu?

Booking.com, digitalni predvodnik u povezivanju putnika s najvećim izborom jedinstvenih smještajnih objekata, ponudom atrakcija koje putnici ne bi smjeli propustiti i s ponudom opcija za ugodno putovanje, proveo je globalno istraživanje u 29 zemalja, među kojima je i Hrvatska, kako bi otkrio stavove i ambicije ove mlade generacije kad je riječ o putovanjima. Istraživanje potvrđuje da putnici svih generacija prihvaćaju ekološki prihvatljiva putovanja, a ni generacija Z nije iznimka. Pripadnici ove generacije također žele biti ekološki osviješteni i učiniti nešto dobro za zajednicu koju posjećuju s ciljem zaštite planeta.

Volonterski turizam

Generacija Z želi učiniti nešto dobro i najviše se od svih generacija zanima za volontiranje kao dio iskustva za vrijeme putovanja (37% u odnosu na globalni prosjek od 31%). 55% pripadnika generacije Z iz Hrvatske koji dosad nisu volontirali voljni su volontirati na sljedećem putovanju (64% žena i 45% muškaraca), a gotovo trećina (33%) ih je izjavila da je važno učiniti nešto za lokalnu zajednicu tijekom putovanja.

Generacija koja želi ostaviti pozitivan utjecaj

Pripadnici generacije Z pri planiranju putovanja razmišljaju o našem planetu i utjecaju njihovih odluka na njega. Više od polovice (51%) pripadnika generacije Z u Hrvatskoj smatra da je utjecaj na okoliš pri putovanju važan faktor koji treba razmotriti kad je riječ o putovanjima. Polovica putnika generacije Z iz Hrvatske (50%) posjetilo bi manje poznato odredište umjesto nekog popularnog ako bi to značilo da će utjecaj na okoliš biti manji.

Iznenađujuće je da je generacija Z po tom pitanju malo lošija od ostalih generacija. Kad je riječ o prevelikom razvoju turizma, 50% pripadnika generacije Z iz Hrvatske razmislilo bi o neodlasku u odredište kojem prijeti uništavanje zbog prevelikog broja turista, pa su Baby Boomersi (55 godina ili više, 56%), generacija X (40-54 godina, 60%) i milenijalci (25-39, 53%) ipak bolji od njih.

Više od polovice putnika generacije Z (56%) ima dobre namjere jer pri rezervaciji smještaja pokušava pronaći smještajni objekt koji je ekološki prihvatljiv. No taj je postotak najniži ako se u obzir uzmu druge generacije – generacija X iz Hrvatske je prva sa 72%, a Baby Boomersi i milenijalci dijele drugo mjesto sa 62%.

Generacija Z od točke A do točke B

Više od polovice svih putnika diljem svijeta (51%) odabralo bi ograničiti udaljenost koju planiraju prijeći i tako smanjiti svoj ugljični otisak, što misli i 54% putnika iz Hrvatske. Za generaciju Z iz Hrvatske ovaj je broj još i veći – njih 63% u odredištu bi odabralo opciju prijevoza koja je ekološki prihvatljivija, poput najma električnih/hibridnih automobila, javnog prijevoza, hodanja ili vožnje biciklom. Iako je riječ o brzom napretku kad je riječ o održivim putovanjima, starije su generacije opet bolje – 75% Baby Boomersa iz Hrvatske i 75% pripadnika generacije X iz Hrvatske odabrali bi opciju koja je ekološki prihvatljivija pri planiranju putovanja.

Iako pripadnici generacije Z imaju dobre namjere i svjesni su utjecaja njihovih putovanja na okoliš, morat će se dobro potruditi kako bi zamijenili starije generacije jer je istraživanje Booking.com-a pokazalo da su stariji putnici ipak svjesniji nekih aspekata održivih putovanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.