Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Iz Splita do svijeta: Poznate hrvatske platforme GetByBus i GetByFerry postaju Traveling.com

Traveling.com – međunarodna platforma za autobusni, trajektni i željeznički prijevoz koju koristi više od milijun ljudi mjesečno.

Kada je 2014. godine u jednom malom uredu u Splitu pokrenut GetByBus, nitko nije mogao slutiti da će ta jednostavna ideja prerasti u ono što je danas Traveling.com – međunarodna platforma za autobusni, trajektni i željeznički prijevoz koju koristi više od milijun ljudi mjesečno.

“Krenuli smo bez velikih očekivanja – htjeli smo samo omogućiti ljudima da jednostavno i bez nervoze rezerviraju autobusnu kartu online,” prisjeća se Ante Dagelić, CEO hrvatskog tima.
“U to vrijeme digitalizacija u prijevozu kod nas gotovo da nije postojala. Mnoge informacije bile su rasute, teško dostupne ili potpuno offline.”

Uskoro nakon GetByBus-a nastaje i sestrinska platforma GetByFerry, koja korisnicima omogućuje rezervaciju brodskih karata prema jadranskim otocima.

Više od karte – stvaranje nove kulture putovanja

Novi brend Traveling.com zadržava sve ono što su korisnici voljeli kod GetByBus i GetByFerry – preglednost, lokalnu podršku i suradnju s domaćim prijevoznicima – ali sada unutar suvremenog i globalno prepoznatljivog identiteta. 

“Jedan stariji gospodin došao nam je osobno u ured jer mu sin nije bio doma da mu pomogne. Kad vidiš da netko u 70-ima koristi tvoju aplikaciju za kupnju trajektne karte – znaš da radiš nešto ispravno,” kaže Dagelić.

Hrvatska uloga u međunarodnoj mreži

Danas je Traveling.com dio globalne Travelier grupacije, uz brendove poput 12Go, Deonibus i Bookaway. No, operativno i vrijednosno, srce platforme ostaje u Hrvatskoj. Sjedište je i dalje u Splitu, a tim od 60 zaposlenika svakodnevno radi s domaćim prijevoznicima kopnenog i morskog prometa koji su od prvih dana bili partneri u digitalizaciji putovanja.

“Mi smo samo alat. Prava snaga leži u mreži domaćih prijevoznika koje smo digitalizirali zajedno. Naš uspjeh je zajednički.” ističe Dagelić

Traveling.com danas nudi potpunu pokrivenost autobusnih, trajektnih i željezničkih linija u Hrvatskoj, ali i tisuće ruta diljem Europe, Azije i Latinske Amerike.

Zašto baš ime Traveling.com?

“Htjeli smo ime koje komunicira jednostavno, točno ono što radimo – povezujemo ljude s njihovim putovanjima,” pojašnjava Dagelić.
“‘Traveling’ je riječ koju svi razumiju, bez obzira odakle dolaze. To je pojam koji je u duhu našeg proizvoda: lagano, dostupno i univerzalno.”

Gdje završava booking, počinje putovanje

Za domaće korisnike, Traveling.com i dalje znači poznato iskustvo – hrvatski jezik, podrška iz Splita i suradnja s lokalnim autobusnim prijevoznicima i brodarima. No sada uz još bolje korisničko iskustvo, više opcija i svjetsku dostupnost.

Što je nekad bio lokalni projekt, danas postaje standard u svijetu digitalnog putovanja – potvrda da dobro putovanje doista može početi bilo gdje, čak i u malom uredu u Splitu.


Lifestyle

Što učiniti ako ste na radnom mjestu okruženi ljudima koji su skloniji negativnim tračevima? Što ako ste meta upravo vi?

Komentari

Mnogi poduzetnici zaziru od ideje osobnog brenda jer je često poistovjećuju s izloženošću, neautentičnom samopromocijom ili pokušajem da se “postane influencer”.

Komentari

Mlijeko i mliječni proizvodi tradicionalno su neizostavan dio prehrane u hrvatskim kućanstvima.

Ljudski resursi

Na posao.hr., otkrijte 10 oglasa koji vam mogu otvoriti vrata uspjeha!

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.