Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Jadran galenski laboratorij u novi kompleks ulaže 350 milijuna kuna

Predsjednik Uprave JGL-a Ivo Usmiani istaknuo je kako će aktualni investicijski ciklus tvrtki osigurati planirani razvoj, ali i ostvarenje dugoročne vizije globalnog lidera u području nazalnih dekongestiva

Predsjednik Uprave JGL-a Ivo Usmiani istaknuo je kako će aktualni investicijski ciklus tvrtki osigurati planirani razvoj, ali i ostvarenje dugoročne vizije globalnog lidera u području nazalnih dekongestiva

Jadran galenski laboratorij (JGL) planira u prvoj fazi izgradnje novog proizvodnog kompleksa Svilno 2 (Pharma valley) uložiti oko 350 milijuna kuna, istaknuto je na današnjem predstavljanju tog do sada najvećeg investicijskog projekta te tvrtke.

Predsjednik Uprave JGL-a Ivo Usmiani istaknuo je kako će aktualni investicijski ciklus tvrtki osigurati planirani razvoj, ali i ostvarenje dugoročne vizije globalnog lidera u području nazalnih dekongestiva.

Usmiani je naglasio da projekte JGL prati Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR), koja je investicijski zajam od 248 milijuna kuna odobrila u početku ove godine.

JGL sustavno ulaže u znanje, ljude i nove tehnologije te posljednje dvije godine ima rast od po 25 posto, istaknuo je navodeći uz ostalo kako su konsolidirani prihodi tvrtke narasli s 1,5 milijuna kuna u 1991. na 800 milijuna kuna u 2012.

JGL je primjer kako se uspješno može poslovati, ali, poput vas, treba ulagati u istraživanje, tehnologiju i razvoj novih proizvoda i tržišta, istaknuo je potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja i fondova EU Branko Grčić koji je s ministrima Slavkom Linićem Gordanom Marasom, Sinišom Hajdaš Dončićem, Darkom Lorencinom i drugim sudionicima četvrtog Proinvesta u Rijeci bio i na predstavljanju novog investicijskog projekta JGL-a.

Novi proizvodni kompleks Svilno 2 prostire se na 78.000 četvornih metara nedaleko postojeće proizvodne lokacije na Svilnom kraj Rijeke.

Projekt, koji bi trebao biti gotov do listopada 2014., objedinit će sve lokacije JGL u Rijeci u jednu.

Uključuje izgradnju skladišta poluproizvoda, proizvodnju na dvije etaže s novim proizvodnim linijama, skladišta ambalaže, gotovih prozvoda i primarne ambalaže.

Izgradit će se novi mikrobiološki laboratorij, novi laboratorij za istraživanje i razvoj, novi uredski prostori, dok se u daljnjim fazama planira graditi nova upravna zgrada, automatizirano visokoregalno skladište te dalje proširenje proizvodnih kapaciteta.

Komentirajući poduhvat JGL-a, ministar financija Slavko Linić je kazao da su tvrtke koje se mogu dokazati na svjetskom tržišu pokazatelj da imamo i znanja, tehnologije i financijske mogućnosti za takve projekte.

Evidentno je da su profiti možda niži radi skuplje države, ali i u tako teškim uvjetima, ako se pronađe tim, računica i proizvodi može se biti prisutan u svijetu. To je možda najbolja poruka svima onima koji uvijek pokušavaju naći opravdanje za neuspjeh, rekao je.

Odgovarajući na pitanje o reindustrijalizaciji Rijeke, Linić je kazao da je želja da to bude s proizvodima visoke tehnološke vrijednosti, koji mogu osigurati kvalitetnu plaću, kao u JGL-u, dodavši da je i brod jedan od tih proizvoda, iako su na njemu nešto manje zarade.

JGL je prošle godine ostvario dobit od 69,7 milijuna kuna i rast izvoza od 25 posto, a planira se godišnji prihod u 2017. od oko 1,4 milijarde kuna, rekao je.

U portfelju JGL sada je 100 brendova, 540 proizvoda i 1.100 proizvodnih varijacija, posluje na 35 svjetskih tržišta, a 75 posto prodaje ostvaruje u izvozu.

JGL trenutno ima 602 zaposlenika, pošle je godine zaposleno novih 77 ljudi, a nakon završetka ulaganja u nove pogone zaposlit će još oko 100 radnika.

JGL je od 2002. do 2012. uložio ukupno 377 milijuna kuna, od čega je veći dio reinvestirana dobit.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.