Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Jadran u devet mjeseci povećao noćenja 2 posto, prihode 7 posto

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, i ove godine nastavlja bilježiti rast turističkih pokazatelja, a zahvaljujući ulaganju u podizanju kategorizacije objekata koje je omogućilo ostvarivanje viših cijena usluge, povećanje broja gostiju rezultiralo je značajnijim povećanjem prihoda.

U Jadranovim je objektima u prvih devet mjeseci ove godine ostvareno 2 posto više turističkih noćenja, dok je operativni prihod tvrtke u istom razdoblju porastao 7 posto i premašio 65 milijuna kuna.

”U relativno kratkom roku smo Crikvenicu i Selce podigli na 4 zvjezdice. Iznimno mi je drago što su gosti odmah prepoznali trud svih nas u Jadranu koji je bio potreban da zapuštenu i devastiranu tvrtku podignemo na razinu vrhunske usluge. Mi smo usporedno s pokretanjem velikog investicijskog ciklusa u objekte, koji podrazumijeva i zatvaranje dijela objekata i značajan napor u tržišnom pozicioniranju hotela s novom kategorizacijom, uspjeli povećati ukupan broj noćenja, ali što daleko bitnije, poboljšani su financijski rezultati poslovanja na što smo svi u tvrtki posebno ponosni. Sve bolje poslovanje Jadrana najbolji je pokazatelj u kojem smjeru treba razvijati ukupnu turističku ponudu Crikvenice, ali i čitavog kraja”, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.

Posebno su dobri rezultati ostvareni u hotelima Omorika i Katarina, koji su ove godine podignuti na kategorizaciju od 4 zjezdice. U Omorici je u vrhuncu sezone (razdoblje od početka lipnja do kraja rujna), a u odnosu na isto razdoblje lani, zabilježen rast turističkih noćenja za 8 posto i povećanje operativnog prihoda od gotovo 40 posto. U Katarini je od otvaranja, od početka srpnja, uz blagi pad ostvarenih noćenja operativni prihod porastao gotovo 20 posto. Prosječan dnevni prihod po smještajnim jedinicama Katarine i Omorike povećan je u odnosu na prošlu godinu više od 40 posto, iznad 70 eura.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.