Ovo nije prvi put da je modna industrija odgovorila na događanja u društvu. Na primjer, Drugi svjetski rat donio je inovacije u umjetnim materijalima jer su se te tkanine prvenstveno koristile za uniforme i padobrane. Ostatak materijala, žene su naučile prilagoditi (na primjer, tada su stvorene najlonske čarape). Nadalje, mini suknja je svjetlost dana ugledala kao simbol seksualne revolucije (i uvođenja hormonske kontracepcije) 1960-ih. Ekonomska kriza 2008. vratila je ljude u “prosječnost”: istaknuti logotipi i skupi brendovi nestajali su iz ormara i zamijenjeni su jednobojnim kombinacijama. A sada pandemija, kao još jedna vrsta promjena u društvu, nije poštedjela modni segment.
Iako je područje online shoppinga iznimno poraslo prošle godine, pandemija je sveukupno imala negativan utjecaj na modnu indsutriju. Nakon duge zime i s nadom za „povratak u normalno“, sezona proljeće/ljeto donosi ljudima novo samopouzdanje. Brendovi, e-trgovine, kreativni dizajneri i modne kuće idu protiv negativnosti i žele ponuditi udobne komade s dobrom energijom. Nastavno tome, GLAMI.hr, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, donosi ključne proljetne i ljetne trendove kroz svoju “Fashion Trend” analizu.
Koji su sljedeći modni trendovi i što ćemo viđati tijekom nadolazećih toplih i sunčanih mjeseci?
Udobnost na prvom mjestu
Već smo godinu dana proveli u trenirkama, vestama i drugoj udobnoj odjeći. To je vjerojatno jedina stvar iz pandemije koje se ne želimo riješiti. Udobnost je postala “must have”. Trenirke su doživjele pravi boom, a sada se to nastavlja, samo u kraćim i laganijim verzijama. Oversized majice izrađene od pamuka, lana ili održivih materijala najbolji su komadi za odjenuti tijekom vrućih dana te istovremeno pružaju udobnost. Tako jednostavne kombinacije podići će se na novu razinu uz slojevite ogrlice ili fora obuću.
Dominacija pastelnih tonova
Boje koje nas čekaju u razdoblju proljeća i ljeta nadoknadit će sve prigušene i tamne tonove koje smo viđali tijekom jeseni i zime. Jedan od najzanimljivijih proljetnih trendova su nježne, a istodobno odvažne pastelne boje, koje su se pojavile u mnogim novim dizajnerskim i high-street kolekcijama. Prevladat će svijetloplava (Cerulean), lila (Purpurna ruža), kraljevsko plava (Aqua) i svijetlo zelena (Pastel aqua). Ovakve boje uvijek će se istaknuti u kombinaciji s trendovskim trapericama širokih nogavica ili uz slatke dodatke poput bucket šešira ili malih torbica koje se nose preko ramena.
Ne odvajamo se od zabavnih uzoraka
Razdoblje pandemije izuzetno je teško za modele, jer je većina tvornica u modnoj industriji zatvorena ili ne radi u jednakom obujmu kao prije. Neki su dizajneri odlučili posegnuti za provjerenim uzorcima iz prethodnih sezona ili su išli na sigurno kao što su jednobojne tkanine. Oni hrabriji su vidjeli nastalu situaciju kao priliku i dali su tkanine tiskati i bojati iznutra, stvarajući vrlo neobičnu kreaciju uzoraka. Glavni uzorci ove sezone bit će cvjetni, zebrasti, bojani tie-dye tehnikom ili unikatni dizajn kao spoj različitih tkanina i vidljivih šavova poznat kao “patchwork”. I da, bit će ih svugdje, od haljina i sakoa, do sandala i proljetnih marama.
Sve ove trendi modne komade, kao i mnoge druge, bez obzira kakav stil volite, lako možete pronaći putem modne tražilice GLAMI.hr.Na taj način također možete pretraživati i prema omiljenim modnim trendovima, a sve što trebate je unijeti pojam u tražilicu i odabrati svoje favorite. Na jednostavan način svatko može pronaći najbolje stvari i najbolju ponudu za sebe. Jednako kao i novi trendovi, otkrivanje novih modnih komada može biti zabavno!
Što je GLAMI?
GLAMI, jedinstvena modna tražilica koja se oslanja na umjetnu inteligenciju, lansirala je GLAMI.hr u 2019. godini i od tada ima za cilj postati prvi korak svakog potrošača u Hrvatskoj koji odluči kupovati modne artikle putem interneta. S misijom da postane najveći modni katalog, okupljajući na jednom mjestu tisuće brendova koje svatko može istražiti, GLAMI.hr pomaže e-trgovinama da dosegnu novu publiku i nove kupce. Na GLAMI.hr se može pronaći više od 587.000 proizvoda i 5.200 brendova iz više od 70 e-trgovina poput Ecipele, Factcool i About You.
Globalno, GLAMI surađuje s više od 3.500 e-trgovina te nudi više od 11 milijuna modnih artikala i 25 tisuća različitih brendova iz različitih dijelova svijeta, korisnicima u više od 17 zemalja. Platforma je pokrenuta u listopadu 2013. godine u Češkoj, a tijekom 7 godina poslovanje se proširilo i u druge zemlje poput Hrvatske, Njemačke, Francuske, Rusije, Slovačke, Rumunjske, Mađarske, Grčke, Turske, Bugarske, Slovenije, Brazila, Španjolske, Latvije, Litve i Estonije, s planom dodavanja još zemalja na ovaj popis u budućnosti.
Modna tražilica GLAMI.hr je dostupna i putem mobilne aplikacije koja je kompatibilna s IOS i Android uređajima.