Young Lions Croatia natjecanje je na kojem se nova generacija nacionalne komunikacijske industrije bori za titulu najboljih mladih kreativaca. Osvajanjem prestižnog Grand Prixa mladi lavovi dobivaju iznimnu priliku natjecati se s najboljim kolegama iz cijelog svijeta kao predstavnici Hrvatske na globalnom natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti svjetski festival kreativnosti Cannes Lions – a pobjednice su ovogodišnjega 24-satnog natjecateljskog izazova Jelena Ceković i Lara Burazin (404 agency) s projektom Can winter be in the red!
U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER-a) 100 natjecatelja u parovima je osmišljavalo rješenja u šest kategorija: Design, Digital, PR, Marketers, Media i Print. Pobjedu u kategoriji PR odnijele su Jelena Ceković i Lara Burazin (404 agency), ujedno dobitnice Grand Prixa, dok su drugo mjesto u toj kategoriji osvojili Mate Šola i Ela Ban (McCann Zagreb), a treće je mjesto pripalo Valentini Mezdić i Lari Paši (CTA komunikacije). U kategoriji Design pobjednici su Leopoldina Jovanovski i Toni Buršić (Bruketa&Žinić&Grey), a drugo su mjesto osvojile Petra Kardaš i Elma Mešić (ForgeBIT).
Finalisti su ovogodišnjeg natjecanja u kategoriji Design bili Vito Vidović i Petar Matić (404 agency). U kategoriji Digital finalisti su bili Rafaella Carmen Tanač i Ivan Jamić (BBDO Zagreb), Lucia Buljat i Renata Blek (404 agency) te Nika Vojvodić i Tena Kuzmanović (Publicis), dok su finalistice kategorije Marketers bile Jana Vrsalović i Paula Bošković (A1 Hrvatska). U kategoriji Media status finalista zaslužile su Marija Galijatović i Dora Solenički (Fakat). U kategoriji Print nije bilo pobjednika ni finalista.
Uručenja nagrada pobjednicima održat će se na svečanim dodjelama Dana komunikacija 12. travnja od 21 sat. Svi zainteresirani izabrana će rješenja istoga festivalskog dana moći vidjeti i na prezentaciji finalista i pobjednika.
Pobjednice Jelena Ceković i Lara Burazin osvrnule su se na svoj uspjeh: „Raduje nas da je stručni žiri, sastavljen od vrhunskih profesionalaca, prepoznao naš rad i naš trud, vjerujemo da odluka nije bila laka, što za nas ima još veću vrijednost. Zadatak je bio izazovan, ali tema zaštite okoliša vrlo je inspirativna i pogurala nas je u pravom smjeru.“
Važna je posebnost natjecanja upravo humanitarni karakter – klijent čiji brief natjecatelji rješavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, kojoj se ustupaju kreativna rješenja natjecatelja. Ovogodišnji partner natjecanja Elan i organizator za zadatak su odabrali osmišljavanje rješenja za Protect Our Winters čiji je cilj zaštititi naše zime i planet od globalnog zatopljenja.
Čestitkama se pridružila i Jordan Wright, predstavnica klijenta: „Cijelo je iskustvo nadmašilo naša očekivanja, a svaki je sudionik pokazao da u potpunosti razumije našu organizaciju i ponudili su rješenja koja odgovaraju našoj misiji. Cijeli tim Dana komunikacija učinio je ovo neponovljivim iskustvom i duboko smo zahvalni što smo mogli biti dio ovog projekta. Ova suradnja ne samo da je pokazala visoku kvalitetu radova sudionika već je i otvorila vrata inovativnim rješenjima koja će neupitno oblikovati naše buduće pothvate.“
Uz predsjednicu žirija Manuelu Šolu, predstavnika Elana Eetua Tourunena i predstavnicu klijenta Jordan Wright, za selekciju najboljih radova ovogodišnjeg natjecanja zaslužni su i Stella Antunović (Val grupa), Dunja Delić (Konzum), Marko Đurković (EssenceMediacom), Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Đuro Korać (Nivas), Monika Majstorović (A1 Hrvatska), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Mihaela Pavlović (Futura DDB) i Vjeko Srednoselec (dentsu Croatia).
Natjecanje je otvaranjem svoje baze za natjecatelje podržao i Shutterstock, a nakon nezaboravne natjecateljske avanture među hrvatskim timovima te iskustva svjetskoga festivala kreativnosti Cannes Young Lions, koje će tek uslijediti, mlade lavice imat će priliku odmjeriti svoje snage i na globalnom natjecanju Cannes Young Lions.
Više informacija o natjecanju i Danima komunikacija pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.