Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Jeste se umorili od Facebooka?

Što se tiče Hrvatske, Facebook čvrsto drži prvo mjesto društvenih mreža, dok je Instagram na drugom. Snapchat, na žalost, nije zasjao u Hrvatskoj, kao ni Twitter koji je u svijetu uz Facebook najkorištenija društvena mreža.

Čini se kako je efekt Cambridge Analytice i sve što se događalo s Facebookom tijekom godine ipak ostavilo utjecaj na korisnike ove mreže. Još prije nekoliko mjeseci na internetu smo mogli pročitati brojne članke o tome kako je ovo idealno vrijeme za odmor od  Facebooka ili njeno potpuno gašenje, a prema nedavnom istraživanju Pew Research Centera, dobar dio ljudi poslušao je ove savjete i uzeo pauzu od Fejsa.

Razlog za to, naravno, nije samo Cambridge Analytica, već dijelom i zasićenje Facebookom, kao i ovisnost o ovoj mreži koju je najbolje smanjiti radikalnim potezom brisanja aplikacije.

Hrvati i društvene mreže

Prema podacima specijalizirane digitalne agencije Arbona, a kako prenosi Večernjak, u Hrvatskoj je od 2015. broj korisnika Instagrama porastao sa 190.000 na 970.000, koliko ih je danas prema istraživanju objavljenom početkom svibnja.

Platforma koja je nastala 2010., a danas je u vlasništvu Facebooka, u samo četiri mjeseca 2017. u Hrvatskoj je udvostručila broj korisnika – u siječnju je bilo više od 390.000 korisnika Instagrama, a u svibnju 2017. već 730.000 korisnika. Što se tiče Hrvatske, Facebook čvrsto drži prvo mjesto društvenih mreža, dok je Instagram na drugom. Snapchat, na žalost, nije zasjao u Hrvatskoj, kao ni Twitter koji je u svijetu uz Facebook najkorištenija društvena mreža – kažu u Arboni.

75% korisnika u SAD “odmara”

Istraživanje koje je proveo Pew Research Center odnosi se samo na SAD te su rezultati pokazali kako se ove godine čak 75 posto korisnika na određeni način udaljilo od ove mreže – promjenom postavki privatnosti, privremenim nekorištenjem mreže ili brisanjem aplikacije, pri čemu je očito da je Facebook dosadio mlađim korisnicima, dok oni malo stariji nisu radikalno promijenile svoje navike korištenja mreže.

Najveće promjene u načinu korištenja odnose se na promjene privatnosti i više od polovice (54 posto) korisnika promijenilo je postavke privatnosti – podsjetimo, Facebook je pojednostavnio uređivanje ovih postavki, a i nakon što se saznalo o nemaru kompanije za privatne podatke, sve veći broj ljudi želi se zaštititi.

Zanimljivo je kako je više od 40 posto ispitanih najmanje nekoliko tjedana uzelo odmor od ove društvene mreže te je neko vrijeme nisu koristili, dok je 26 posto ispitanih izbrisalo ovu aplikaciju sa svog smartphonea. Čak 44 posto mladih između 18 i 29 godina izbrisalo je Fejs s telefona, što je skoro četiri puta više u odnosu na osobe starije od 65 godina, a slična je stvar i s postavkama privatnosti – 64 posto mladih do 29 godina ih je promijenilo (većinom postrožilo), dok je isto napravilo i samo oko 30-ak posto starijih od 65 godina.

Iako je Zuckerberg ranije govorio kako će se i pod cijenu gubitka korisnika i prihoda Facebook orijentirati dobrobiti korisnika i međusobnom povezivanju, ove su informacije razlog za zabrinutost, pogotovo nakon posljednjih financijskih rezultata koji nisu zadovoljili investitore pa je krenula rasprodaja dionica i najveći pad dionica ikada zabilježen na američkim burzama – vrijednost Fejsa tada je u jedan dan pala za skoro 120 milijardi dolara.

Izvor: The Verge, Zimo.co, vecernji.net


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.