JGL ove godine otvorio 50 novih radnih mjesta

Tvrtka Jadran-Galenski laboratorij, u svijetu poznatija pod akronimom JGL, prošlu je godinu završila s više od tisuću zaposlenih, a ove je godine otvorila još pedeset radnih mjesta.

Istodobno tvrtka bilježi usporavanje stope rasta i prodaje.

„Kriva je percepcija građana da farmaceutskoj industriji sada cvjetaju ruže. Uspoređujući rezultate prije i nakon korone, možemo reći da nismo nezadovoljni, da očekujemo da ćemo na kraju godine ipak zabilježiti rast, ali i da je poslovanje lošije nego prije“, kazao je Mislav Vučić, izvršni direktor JGL-a, u emisiji Poduzetnički mindset N1 televizije.

Unatoč neizvjesnosti koju je donijela pandemija novog koronavirusa, JGL planira izgradnju novog istraživačkog centra.

„Nema znanosti bez para, a isto tako nema para bez znanosti! Znanost košta, ali znanost i vraća novac. JGL investira oko 5,5 posto svojih prihoda u razvoj i tog ćemo se smjera nastaviti držati. U istu svrhu Hrvatska ulaže jedan posto BDP-a, a Europska unija oko 2,5 te se nada da će doći do tri posto. Mi trenutačno imamo tri ključna terapijska područja u kojima smo aktivni kroz istraživanje i razvoj. To su proizvodi za nos, oči i kožu. Unutar tih područja još postoje niše i tehnologije kojima možemo ovladati“, istaknuo je Vučić.

Sve važnije mjesto u farmaceutskoj industriji, pa tako i JGL-u, zauzimaju nazalni dekongestivi, farmaceutski proizvodi za odčepljivanje nosa.

Stabilno mjesto na svjetskom tržištu ima Aqua Maris, prirodni proizvod za ovlaživanje i čišćenje nosa te nosne sluznice. On čini čak trećinu prodaje JGL-ovih proizvoda.

Dobrobit takvih proizvoda prepoznata je tijekom aktualne pandemije. Mnogi znanstvenici ističu da ovlaživanje sluznice nosa ima važan utjecaj na imunološki sustav, a Rusija je čak u svoje smjernice za borbu protiv novog koronavirusa uvela ovlaživanje sluznice nosa.

Rusija je jedno od velikih JGL-ovih tržišta. Trenutačno čak 83 % proizvodnje tvrtke odlazi u izvoz. Kako bi zadovoljila takvu potražnju, proizvodnja teče u tri smjene pet dana u tjednu.

Ova godina, kazao je Vučić u razgovoru s voditeljem emisije Sašom Cvetojevićem, potvrdila je da tvrtka uz B2C proizvode treba nastaviti razvijati i one B2B.

„Naši „business to business“ prihodi kontinuirano rastu. U prvoj polovini godine to je bilo naše najbrže rastuće tržište. Razvijamo proizvode za tvrtke iz Europske unije. To je važan dio našeg prihoda jer taj posao naplaćujemo u eurima u roku od 60 dana za razliku od onih proizvoda koje plaća HZZO“, rekao je Vučić.

Dodao je kako je farmaceutska industrija grana gospodarstva koja se u Hrvatskoj treba nastaviti razvijati jer već sada ima izvrsne kompanije i ljude koji su se dokazali na svjetskoj razini.

 

Podijeli

Odgovori

Top