Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Jubilarni deseti Weekend od 21. do 24. rujna

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Finskom ne šetaju polarni medvjedi, ali Djed Božićnjak jest finski državljanin, a istina je i da Finci imaju riječ za opijanje kod kuće, u potpunoj samoći i donjem rublju – kalsarikännit. Te i slične neobične običaje, emocije, omiljene psovke i mitove o svojoj zemlji, Finci su pretvorili u jednu od najuspješnijih digitalnih PR kampanja za koju su dobili mnoštvo međunarodnih nagrada. Kako su u tome uspjeli, moći će iz prve ruke doznati sudionici jubilarnog desetog izdanja Weekend Media Festivala.

Osnova kampanje su 62 emojija koji predstavljaju Finsku na simpatičan i ironičan način, čineći prvi nacionalni set emoji simbola koje svatko može skinuti na mobitel, a vidjelo ih je već oko 250 milijuna ljudi diljem svijeta. U Rovinju će ih iz prve ruke predstaviti Petra Theman, ravnateljica javne diplomacije Ministarstva vanjskih poslova i glavna tajnica Finskog promidžbenog odbora.

Finska ima mnogo prednosti, kao i neke slabosti, baš kao i svaka zemlja. Pristup komunikaciji branda zemlje na ovakav iskren, autentičan načinu privukao je nevjerojatan interes i brojne nove kontakte i suradnje“, ističe Petra Theman, čije predavanje o ovom projektu i digitalnom brandiranju zemlje nosi naslov ‘Finski emojiji, analiza slučaja digitalne diplomacije današnjice’.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.