Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kada je riječ o putnicima iz Hrvatske, generacija Z najviše žali za propuštenim prilikama

Bilo da je riječ o putovanju u daleku zemlju koje su trebali rezervirati ili onaj izlet autom na koji su trebali otići, istraživanje Booking.com-a otkriva da zapanjujućih 84% putnika iz Hrvatske žali za propuštenim prilikama.

Bilo da je riječ o putovanju u daleku zemlju koje su trebali rezervirati ili onaj izlet autom na koji su trebali otići, istraživanje Booking.com-a otkriva da zapanjujućih 84% putnika iz Hrvatske žali za propuštenim prilikama.

Globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, u suradnji s tvrtkom ili, najbržim offline uređajem za prijevode, proveo je istraživanje na uzorku od 20.500 globalnih putnika među kojima su i putnici iz Hrvatske, kako bi otkrio da najčešće propuštene prilike putnika iz Hrvatske uključuju sljedeće: nije se dovoljno često putovalo (74%), nije se više putovalo u mladosti (48%), nije se išlo na više dalekih putovanja (41%), nije se putovalo u udaljenija i zabačenija odredišta (38%), nije se više istraživalo u posjećenim zemljama (32%) i nije bilo više pustolovina na putovanjima (32%).

Generacija Z najviše žali, pri čemu više od trećine putnika iz Hrvatske u ovoj skupini smatra da nije bilo dovoljno pustolovno na putovanju (39%) i troje od 10 (39%) žali što nije putovalo u udaljenija odredišta. Također, nije iznenađenje da je 41% putnika selfie generacije iz Hrvatske (18 do 24 godina) uznemireno jer ne fotografira dovoljno na putovanju. Ovaj je postotak 34% za sve ispitanike iz Hrvatske ukupno.

Unatoč osjećaju žaljenja koji uglavnom proizlazi zbog naizgled nepremostivih prepreka oko jezika, troškova, uputa i sigurnosti u nepoznatom, pet od osam (62%) putnika iz Hrvatske prebrodilo je svoje strahove od putovanja u novo odredište i ipak se odlučilo za to putovanje. Millennialsi iz Hrvatske najspremniji su suočiti se s preprekama koje ih sputavaju da odu na putovanje uz dvije trećine (66%) putnika koji su nadvladali ono što ih zabrinjava. To ima pozitivan učinak jer je potaknulo 48% putnika iz Hrvatske da više putuju u budućnosti, 61% ih je steklo više samopouzdanja u životu, a 43% osjećaj osobnog ispunjenja. Putovanje jača postojeće i stvara nove prijateljske odnose – skoro trećina (33%) putnika iz Hrvatske zbližila se s obitelji, a dvoje od pet (41%) putnika iz Hrvatske sklopilo je dugotrajna prijateljstva dok su bili na godišnjem odmoru.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.