Kada je riječ o putnicima iz Hrvatske, generacija Z najviše žali za propuštenim prilikama

Bilo da je riječ o putovanju u daleku zemlju koje su trebali rezervirati ili onaj izlet autom na koji su trebali otići, istraživanje Booking.com-a otkriva da zapanjujućih 84% putnika iz Hrvatske žali za propuštenim prilikama.

Globalni lider u povezivanju putnika s najširim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, u suradnji s tvrtkom ili, najbržim offline uređajem za prijevode, proveo je istraživanje na uzorku od 20.500 globalnih putnika među kojima su i putnici iz Hrvatske, kako bi otkrio da najčešće propuštene prilike putnika iz Hrvatske uključuju sljedeće: nije se dovoljno često putovalo (74%), nije se više putovalo u mladosti (48%), nije se išlo na više dalekih putovanja (41%), nije se putovalo u udaljenija i zabačenija odredišta (38%), nije se više istraživalo u posjećenim zemljama (32%) i nije bilo više pustolovina na putovanjima (32%).

Generacija Z najviše žali, pri čemu više od trećine putnika iz Hrvatske u ovoj skupini smatra da nije bilo dovoljno pustolovno na putovanju (39%) i troje od 10 (39%) žali što nije putovalo u udaljenija odredišta. Također, nije iznenađenje da je 41% putnika selfie generacije iz Hrvatske (18 do 24 godina) uznemireno jer ne fotografira dovoljno na putovanju. Ovaj je postotak 34% za sve ispitanike iz Hrvatske ukupno.

Unatoč osjećaju žaljenja koji uglavnom proizlazi zbog naizgled nepremostivih prepreka oko jezika, troškova, uputa i sigurnosti u nepoznatom, pet od osam (62%) putnika iz Hrvatske prebrodilo je svoje strahove od putovanja u novo odredište i ipak se odlučilo za to putovanje. Millennialsi iz Hrvatske najspremniji su suočiti se s preprekama koje ih sputavaju da odu na putovanje uz dvije trećine (66%) putnika koji su nadvladali ono što ih zabrinjava. To ima pozitivan učinak jer je potaknulo 48% putnika iz Hrvatske da više putuju u budućnosti, 61% ih je steklo više samopouzdanja u životu, a 43% osjećaj osobnog ispunjenja. Putovanje jača postojeće i stvara nove prijateljske odnose – skoro trećina (33%) putnika iz Hrvatske zbližila se s obitelji, a dvoje od pet (41%) putnika iz Hrvatske sklopilo je dugotrajna prijateljstva dok su bili na godišnjem odmoru.

Podijeli

Odgovori

Top