Izdvojeno
Kako biti produktivniji na poslu?
U vrijeme krize od zaposlenika se očekuju da rade više, brže i efikasnije, zbog čega često dolazi do pogrešaka koje je uz malo više organizacije lako izbjeći. David Allen, autor poslovnog bestsellera desetljeća “Organiziranje posla”, predlaže taktike za veću produktivnost na poslu.
U vrijeme krize od zaposlenika se očekuju da rade više, brže i efikasnije, zbog čega često dolazi do pogrešaka koje je uz malo više organizacije lako izbjeći. David Allen, autor poslovnog bestsellera desetljeća “Organiziranje posla”, predlaže taktike za veću produktivnost na poslu.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.