Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kako biti uspješniji izvoznik?

„Kako biti uspješniji izvoznik?“ je pripremljena i prilagođena edukacija za potrebe vlasnika i vodećih ljudi u kompanijama koje izvoze robu široke potrošnje ili tek planiraju krenuti u izvoz.

„Kako biti uspješniji izvoznik?“ je pripremljena i prilagođena edukacija za potrebe vlasnika i vodećih ljudi u kompanijama koje izvoze robu široke potrošnje ili tek planiraju krenuti u izvoz.

Centar za poduzetništvo, inovacije i tehnologije HGK u suradnji sa tvrtkom Analiza 360° organiziraju edukaciju „Kako biti uspješniji izvoznik?“ koja će se održati u utorak, 29. listopada u 10 sati, u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Nova cesta 3-7, 2. kat, Zagreb.

Edukaciju će održati Ozana Jurković i Nada Finderle, vlasnice tvrtke Analiza 360, te će s polaznicima podijeliti dio svog bogatog poslovnog iskustva stečenog kroz više od 10 godina rada u analitici, marketingu i medijima.

„Kako biti uspješniji izvoznik?“ je pripremljena i prilagođena edukacija za potrebe vlasnika i vodećih ljudi u kompanijama koje izvoze robu široke potrošnje ili tek planiraju krenuti u izvoz.

Edukacijom su obuhvaćene sljedeće teme:

• Borba za nova tržišta – kako naći ona “prava”?
• Kako do što boljeg uvida u specifičnosti stranih tržišta?
• Što sve moramo znati o tržištu, o potencijalnim kupcima, o konkurenciji?
• Možemo li uspoređivati različita tržišta i kako odabrati ona gdje je najveća vjerojatnost uspjeha?
• Kvalitetno donošenje odluka: instinkt je dobar, no kombinacija instinkta i poznavanja tržišta može biti daleko učinkovitije.
• Mogu li tvrtke pomoću marketinga povećati prodaju te IZVOZNE aktivnosti?
• Kako osim prodaje, marketing može povećati i profitabilnost kompanije?
• Kako povećati učinkovitost marketinga i kako ju mjeriti?
• Kako iz svake kune uložene u oglašavanje izvući maksimum?
• Možemo li ostvariti dodatne prihode na postojećim korisnicima- Temelji uspješnih loyalty aktivnosti

Edukacija će pomoći vodećim ljudima u kompanijama kako bi se na vrijeme mogli prilagoditi promjenama i novim tržišnim pravilima te ostvarili još bolje izvozne i cjelokupne poslovne rezultate.


Napisao

Pročitajte još:

Ekonomija

Ma kako sposobni bili jednostavno trebate djelatnike, ali i oni trebaju vas. S pravim timom možete stvoriti mrežu poslovnih veza s kojim ćete lude...

Komunikacija

Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...

Ljudski resursi

Možda se čini očiglednim, ali većina ljudi koji brzo (i često) budu unaprijeđeni dobri su u onome što rade.

Lifestyle

Je li moguće ostati pozitivan kada se svakodnevno suočavate s negativnim iskustvom?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.