Kako će ti tri poslovna portreta promijeniti karijeru i poslovanje

Kada netko kaže profesionalni portreti, vjerojatno vam prvo padnu na pamet fotografije glumaca koji se prijavljuju na audicije ili pak ono fotografiranje na koje vas natjera majka da imate uspomenu prije maturalne večeri. Danas, međutim, takvi portreti postaju snažan alat u prezentaciji poduzeća.

Profesionalni  odnosno poslovni portreti postaju sve više tražen oblik fotografije. Ni ne čudi. Naime, u današnjem digitalnom svijetu, način na koji se firma ili pojedinac prezentira online može uvelike pomoći ili odmoći poslovanju.

Zašto vama trebaju poslovni portreti (za firme)

Profesionalniji dojam

Firma se prezentira kroz svoje zaposlenike. Sigurna sam da ne biste zaposlili nekoga iza čijih poteza i znanja poduzeće ne stoji, pa zašto to onda skrivati? Predstavite svoj tim, pogotovo ako oni surađuju „na van“ s ljudima. Uz sve kvalifikacije i iskustvo, zanimljivu biografiju, ljudsko oko će prvo primijetiti fotografiju. Kvalitetne fotografije na kojima su zaposlenici predstavljeni u profesionalnom svjetlu uvelike će pomoći prvom (i drugom, i trećem) dojmu vašeg poduzeća kod novih i potencijalnih klijenata.

Demistifikacija poduzeća

Firmu na kraju krajeva predstavljaju – osobe. Od malih firmi koje rade „iz garaže“ do velikih korporacija, ono što poduzeće čini onim što ono jest nisu ni uredski prostor, niti vozni park. Ljudi s kojima će klijenti komunicirati i surađivati, tim koji će im popravljati zube, raditi frizure, podavati kuće ili nešto potpuno drugo je srž svake firme. Dobrim fotografijama dat ćete potencijalnim klijentima do znanja da je cijeli vaš tim najjača karika vašeg poduzeća.

Predstavljate se na način na koji želite

Portret iz ordinacije ili fotografija sa sivom pozadinom iz studija? Portret iz teretane s utezima ili portret u košulji i kravati? Ovisno o onome što želite prezentirati fotograf će vam ponuditi fotografije koje će u svijet poslati poruku koju vi želite.

Medijske objave

Automatski ćete u svojoj bazi imati fotografije koje su iskoristive  i na vašoj web stranici, ali isto tako i u medijima. Jer zašto riskirati da se izvlače loše fotografije, kada možete imati – najbolje.

Primjer poslovnog portreta za malo drugačiji posao, foto: Sara Bertić, OCD Agency

Ženski poslovni portret na sivoj pozadini, foto: Sara Bertić, OCD Agency

Zašto tebi treba poslovni portret (za pojedince)

Životopisi

Fotografija u životopisu često nije obavezna.  Ono što je važno jest iskustvo, obrazovanje, možda neki odrađeni projekti, vještine… ma znate već proceduru. Tako onda napokon sastavite savršeni životopis, ispišete sve što ste htjeli i pošaljete ga na mail adresu. Na istu mail adresu na koju će stići još 10, 100 ili 1000 istih takvih savršenih životopisa. Istaknite se. Dajte svojem iskustvu, obrazovanju i crnim slovima na bijeloj pozadini lice s kojim će povezati ono što što ste naveli. Jer svatko će prije uočiti „onog dečka s naočalama koji je završio FER“ nego „jednog od onih 100 FERovaca.“*

*fotografije u životopisima preporučujem svima, ne samo FERovcima.

Društvene mreže

Gotovo svaki poslodavac provjeriti će vaše ime na internetu. Naići će na vaš Facebook ili Instagram profil, dodat će vas na WhatsAppu, koji iako su privatni kanali, ipak šalju neku sliku o vama. Neka ta slika bude reprezentativna i nešto što ćete i vi htjeti objaviti i potencijalni poslodavac vidjeti. U krajnjoj liniji, Linkedin profil izgleda puno bolje s portretom iz studija, nego s cropanom fotografijom s kruzera za vrijeme apsolventskog putovanja.

Poklon mami

Ako nije dobila onu toliko željenu fotografiju prije odlaska na maturalnu večer. Izradite portret, ubacite ga u okvir i poklonite mami.

Ako se slažete s barem jednom od navedenih točaka, možda je vrijeme da potražite fotografa za poslovne portrete. Sara Bertić Photography je adresa koju tražite.

Podijeli

Odgovori

Top