Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Kako dobiti najviše od svog zaposlenika?

Kao menadžer ste svjesni da morate imati sretne i motivirane radnike da bi postigli najbolje rezultate.

motivacija

Oduvijek ste se pitali gdje je granica između pametnog guranja radnika da postigne ono što ste sigurni da njegov kapacitet može dostići i stvaranja pritiska na radnome mjestu. Kao menadžer ste svjesni da morate imati sretne i motivirane radnike da bi postigli najbolje rezultate. Menadžeri moraju prihvaćati poslovne savjete i pred djelatnike stavljati izazove na područjima u kojima su najbolji te im tako pomoći da steknu potrebna  znanja i vještine kako bi svoju predispoziciju pretvorili u snagu.

Nedavno istraživanje uglednog svjetskog časopisa „Forbes“[1] pokazalo je da tek 38 posto zaposlenih misli kako njihov menadžment iskreno brine o zadovoljstvu i dobrobiti zaposlenih.

Svjetski sajtovi su prepuni istraživanja i savjeta o tome zašto ljudi donose odluke o promjeni radnog mjesta, koji su izvori nezadovoljstva i kako je teško doći do kvalitetnih radnika. Prema jednom od zanimljivijih istraživanja, više od polovice ispitanih izjavila je kako nikada ne dobiva pohvalu svojih menadžera za dobro obavljeni posao.

Entuzijazam i motivacija su vitalno značajni kod zaposlenika u nekoj tvrtki. Uvjerite se da su osobe koje zaposlite dovoljno motivirane da bi razvijale svoje vještine. Na početku poslovanja birajte zaposlenike koji su dovoljno fleksibilni kako bi zadovoljili različite potrebe u ranim fazama poslovanja. Promjena okoline može biti dinamična i donijeti neočekivane probleme. Zaposlenici moraju biti u stanju razmišljati izvan okvira kako bi pronašli rješenja. Oni trebaju znati kritički razmišljati, brzo donositi odluke, a uza to biti odani, pouzdani i pošteni. Nakon što sastavite savršeni tim, održavajte im motivaciju za rad jer zaposlenici su ključ vašeg uspjeha.

Motiviranje tima zaposlenika više je umjetnost nego nauka, ali evo nekoliko tehnika koje će povećati vaše šanse za pronalaženje ispravnog načina:

  1. Fokusirajte se na širu sliku i svrhu
  2. Naglasite važnost procesa
  3. Pozicionirajte pravu osobu na pravo mjesto
  4. Nagrađujte uspjeh
  5. Svakome pristupajte drugačije

Kako u kriznim vremenima motivirati zaposlenike?

Menadžeri moraju prihvatiti činjenicu da je tržište prostor stalnih i neminovnih promjena. Ostavimo li po strani vanjske i netržišne uzroke promjena (političke, demografske, sociološke, itd.), glavni proces promjena događa se na tržištu i unutar tvrtke. Stoga, motivacija ljudi za krizna vremena počinje još dok su vremena dobra, a uvjeti poslovanja povoljni.

550 milijardi dolara godišnje se izgubi zbog neproduktivnosti radnika

U tom razdoblju odnosi menadžera s ljudima moraju biti korektni, komunikacija pristojna i razumljiva, a procedure jasno definirane, jer kad kriza “zakuca na vrata” menadžer koji nema “u džepu” barem tri rješenja, već je izgubio dragocjeno vrijeme za kvalitetan odgovor.

Konačno, moramo razumjeti i samu bit krize. Ukoliko je ona samo financijska, tada je rješiva. U razdoblju kad imate novaca odvojite ponešto za vremena kada tog novca neće biti i tu nema neke pretjerane mudrosti kada govorimo o rješenju. Financijska kriza je rješiva, samo se potrudite ne trošiti više nego li što imate. No, kriza morala, etičnosti, nezainteresiranosti za nove ideje, neinventivnosti i loših međuljudskih odnosa teško je rješiva kriza. Ne postoji poduzeće, ma koliko veliko, koje može izbjeći stečaj ako su uzroci krize među nabrojanim razlozima.

Korištenje talenata i vještina jeste faktor kojeg ključni zaposleni visoko cijene. Motiviran radnik želi da da svoj doprinos i u područjima koja nisu obuhvaćena opisom konkretnog radnog mjesta. Koliko ljudi može dati više od onog što trenutno daju? Puno, zato je potrebno dobro promisliti o njihovim vještinama, talentima i iskustvima.

[1] Izvor: https://www.forbes.com/sites/joshbersin/2014/03/15/why-companies-fail-to-engage-todays-workforce-the-overwhelmed-employee/#56f7c9ca4726 ↩

[2] Izvor: https://www.entrepreneur.com/article/246036/#56f7c9ca4726 ↩

Datalab tim


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.