Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Kako je Grinch protumačio rezultate božićne ankete na Jeftinije.hr?

Čini se da se i neprijateljski nastrojen Grinch dokopao rezultata božićne ankete o navikama potrošača kod kupnje blagdanskih poklona.

Čini se da se i neprijateljski nastrojen Grinch dokopao rezultata božićne ankete o navikama potrošača kod kupnje blagdanskih poklona, koja je u listopadu provedena na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe). Samo nekoliko dana prije Božića obradovao se interpretiranim rezultatima.

Kako je najveće blagdansko gunđalo protumačio rezultate božićne ankete?

O lijepo, vidim da raste broj ljudi koji baš poput mene mrze ove blagdane! Čak 15 % potrošača ne kupuje darove. Ni za koga! Na moju žalost, gotovo isti broj njih tijekom cijele godine traži odgovarajuće poklone i razmišlja o božićnim darovima, što me jako, jako zabrinjava.

A koliko će ti obožavatelji svega božićnog, ove godine kupiti poklona? Sigurno ih je iz godine u godinu sve manje, tko još vidi smisao u ovoj patetičnoj atmosferi, druženjima i uveseljavanju drugih…Moooliiim?

68 % ispitanih će ove godine kupiti 3 – 9 poklona za svoje prijatelje i obitelj? Ne mogu vjerovati, to je jako velika brojka. A 14 % će kupiti poklone za 10 do 19 ljudi! Ne zvuči dobro…Joj, čini se kao da ovaj Božić ljude…veseli? Ne, ne, ne vjerujem. Ne želim u to vjerovati.

Koliko će ti navici potrošiti na božićne poklone?

Pogledat ću još to, sigurno se neće iskazati kad je novac u pitanju, hehehe … Od 700 – 2000 kuna će na božićne poklone potrošiti najviše potrošača, više od 44 %! Pa ljudi, što vam je? To nije malo love! Što je s inflacijom, krizom i neizvjesnom budućnosti? Jel uopće razmišljate? Kakav smisao vidite u ovoj prenapuhanoj atmosferi? Ok, istina je, osmjesi, topli zagrljaji, ugodni trenutci s najmilijima… ali veselje, to veselje koje ih svake godine uhvati, ja to uopće ne razumijem. I što još vidim – da će čak 57 % ove godine potrošiti na poklone isto kao i lani?! Za vas nema nade, joj … Gdje su nestale sve škrtice?  Aha, evo ih ovdje, 53 % potrošača će ove godine kupiti jeftinije poklone! Napokon, bravo! Što manje potrošite, kome uopće trebaju pokloni i zašto se truditi usrećiti druge ako ni sami niste sretni. Uuuuu, izgleda da će 22 % ljudi kupiti manji broj poklona nego prošle godine. E, sad smo već na pravom putu – prema dolje!

Akcije!?

Ali ne, ne, ne čak 55 % ove godine planira iskoristiti akcije kod kupnje poklona, a to znači da će iste (možda čak i ljepše i korisnije) poklone kupiti za nižu cijenu?! Ne, to nije u redu! Neki od njih izgleda planiraju koristiti i platforme za usporedbu cijena u web trgovinama. Hej – pa nismo se tako dogovorili. Tamo ćete dobiti povoljniju ponudu za iste poklone, koji je smisao u tome? Koji je moj smisao?? Božić je bezvezan, zar još niste shvatili? Aha, niste, jer kupujete pametno? To mi se ne sviđa, to mi se uopće ne sviđa.

Ne mogu vjerovati da je božićna anketa na Jeftinije.hr pokazala da 10 % odraslih vjeruje u Djeda Božićnjaka i redovito mu piše pisma sa svojim željama! Kamo ide ovaj svijet? A više od 67 % ispitanih smatra da novac nije prikladan poklon i da mu nije mjesto ispod bora. Oni će odvojiti svoje vrijeme, otići na Jeftinije.hr i potražiti poklone, provjeriti ponude, uštedjeti – i kao da to nije dovoljno, pažljivo odabranim poklonom (a ove su godine to, izgleda, sat, knjiga i parfem) razveseliti svoje najdraže? Ne mogu više. Božića će očito i ove godine – biti. I to s pažljivo odabranim i povoljnim poklonima. A da iduće godine otvorim svoju web trgovinu? S potpuno nepotrebnim poklonima? Puno njih kupuje na internetu. Da, tamo ću ih odvući iduće godine i – uništiti Božić!“ 


Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.