Kako je Internet promijenio način na koji poslujemo?

S razvojem Internet tehnologije, poslovi su također napredovali. Naša povezanost putem računala, mobitela i ostalih pametnih uređaja brzo postaje sve kompliciranija i teža za pratiti. Posebice je to slučaj kada je riječ o starijim osobama koje pomalo gube dodir sa svom tom tehnologijom. Također, novija istraživanja koja se bave razvojem industrije ukazuju na to da bi se tijekom idućih nekoliko godina broj pametnih uređaja na poslovima koji zahtijevaju ranije spomenutu povezanost mogao utrostručiti.

Široka povezanost

Bilo to dobro ili loše, konstantno smo povezani. Bez obzira gdje se nalazili, sa sobom najčešće nosimo neki od uređaja. I to se ne tiče samo poslovanja, na pametnim uređajima danas možemo gotovo sve. Provjeravati vrijeme i temperaturu, gledati filmove, komunicirati s nekim, igrati igrice, posjećivati online kladionice, bukirati odmor, naručivati hranu i još mnogo toga, danas je nezamislivo bez Interneta. Naravno, to olakšava i poslovanje jer je lako pristupiti primjerice e-mailovima, važnim podacima i biti u toku s događanjima važnim za posao.

Instant komunikacija

Vremena pošte i faksova su iza nas. Komunikacija je lakša nego ikad, a zaposlenici mogu biti u kontaktu jedni s drugima, kao i sa svojim klijentima i nadređenima. Također, marketing i promidžba putem društvenih mreža su postali glavni način dovođenja novih klijenata, a sve je jako jednostavno za organizirati te poprilično isplativo.

Novi tip zaposlenika

Glavni produkt konstantne povezanosti je i evolucija tipičnog zaposlenika. Kada su zaposlenici u mogućnosti ostati povezani bez obzira gdje se nalazili, razvijat će različite načine snalaženja, za razliku od nekih, ne tako davnih vremena, kada su posao mogli obavljati samo ako su prikovani za svoj stol. Također, tvrtke imaju veći izbor potencijalnih zaposlenika te imaju mogućnost ponuditi posao kvalificiranijim individualcima, gdje god se oni nalazili.

Laka suradnja

Radili zaposlenici za istim stolom ili se nalazili kilometrima udaljeni jedan od drugog, njihova suradnja će biti jednako laka. Danas postoji ogroman broj različitih platformi koje su osmišljene upravo kako bi olakšale uredima i suradnicima da rade na daljinu. Omogućuju im iste alate za rad u stvarnom vremenu, podjelu zadataka te chat za komunikaciju.

E-commerce

Postoje mnoga rješenja koja poslovima omogućavaju prodaju svojih proizvoda i usluga putem Interneta. Kupci i klijenti su se već uvelike navikli na to da imaju velik broj raznih opcija za kupovinu, istraživanje i razgledavanje proizvoda, a sve iz udobnosti svoga doma. Danas je tvrtkama najvažnije klijentima pružiti dobru uslugu te da ona bude što jednostavnija i brža. Ponekad će usluga ovisiti i o samim klijentima jer se mora u obzir uzeti parametre kao kvaliteta uređaja ili brzina Interneta te dostupnost stranice u njihovim regijama.

Poslovni rizici

Kako su nove tehnologije brzo prihvaćene u poslovnom svijetu, kao i uvijek, pojavit će se određene opasnosti i rizici. Vrlo je važno ostati u toku s njima i poduzeti sve važne mjere prevencije narušavanja poslovanja i odnosa s klijentima. Mnogo je načina za osiguranje, a važno je ispitati sve opcije. Ako tvrtka prodaje dobre proizvode i usluge online, može pomoći osiguranju svojih klijenata tako da ih redovno obavještava o svojim postavkama sigurnosti.

 

Podijeli

Odgovori

Top