Prije nego li naručimo, odnosno kupimo proizvod ili uslugu, oko ćemo baciti na dosadašnja iskustva kupaca ili korisnika, odnosna naša odluka bit će uvjetovana online recenzijama. S psihološke strane, ljudi će najčešće uložiti vrijeme i trud ostavljajući negativne recenzije. S druge strane, klijenti koji su zadovoljni uslugom ili kvalitetom proizvoda, najčešće neće ostaviti pozitivnu recenziju, čemu je razlog nedostatak vremena, nezainteresiranost ili lijenost. Zbog toga, nekoliko negativnih recenzija potencijalno će nadjačati i ostaviti utisak kako proizvod ili usluga nisu na visokoj razini.
Kao bivši direktor hotela, Petar Aračić dobro je upoznat s utjecajem i snagom online recenzija na reputaciju i poslovanje tvrtke, brenda, hotela ili restorana, stoga je osmislio izvrsno digitalno rješenje pomoću kojeg će tome stati na kraj.
„Jedino učinkovito rješenje je usredotočiti se na dobivanje pozitivnijih online recenzija klijenata – sve je u tome da se što više postojećih zadovoljnih klijenata motivira da ostave svoje mišljenje, odnosno težimo pozitivnom online word of mouth. Boreći se s online reputacijom u svakom svom dosadašnjem hotelu i biznisu generalno, došao sam na ideju da osmislim najjednostavniji način koji će mi pomoći da moja online reputacija bude realna i proporcionalna stvarnoj kvaliteti usluge koju nudimo. Uz pomoć poslovnih partnera i kolega iz biznisa, došao sam do rješenja i tako je nastao Fast Review. I tako već više od pola godine Fast Review pomaže mnogim tvrtkama da steknu više pozitivnih online recenzija od strane svojih klijenata“- – objašnjava začetnik ove briljantne ideje, Petar Aračić.
Kako nije riječ samo o lokalnoj web platformi dokazuje i činjenica da je potencijal ovog hrvatskog start up-a prepoznat i od strane dva velika internacionalna fonda na ovogodišnjem Web summitu, gdje je Fast Review bio pozvan da prezentira svoje rješenje.
Fast Review bazira se na web aplikaciji, odnosno tehnološkom rješenju koje klijentu pomaže u uspješnijem vođenju poslovanja i jačanju branda. Aplikacija je zapravo green solution i temelji se na postavljanju FastReview kartica unutar objekata, a korisnici usluga samo trebaju prisloniti svoj mobitel na FR karticu, odnosno modul te na taj način ostaviti recenziju. Vizija Fast Review-a je jasna: postati vodeći svjetski software koji će zadovoljstvo klijenata pretvoriti u pozitivni online word of mouth. Njihov alat opskrbljuje klijenta rješenjem koje je jednostavno (putem NFC kartice), pametno (pravo vrijeme i pravo mjesto) te brzo (potrebno je manje od 20 sekundi za ostavljanje recenzije). Osim što je rezultat izgradnja pozitivne i vjerodostojne online reputacije, izrazito važna stavka brand awareness ovdje doseže visoku razinu. Usluge i proizvodi klijenata prepoznatljivi su konzumentima, a samim time oni postaju skloni i vjerni usluzi ili proizvodu. Zaključno s tim, krajnji ishod je uspješno poslovanje na svim razinama.
Da je ovaj recept izrazito uspješan dokaz su franšize prodane na šest teritorija, a Fast Review ulaganjem u kvalitetne IT stručnjake, korisničkom podrškom te modernom i otvorenom organizacijskom kulturom nastavlja nadograđivati svoju uspješnu aplikaciju. Među klijentima koji su svjesni važnosti online reputacije za njihovo poslovanje i koji su prepoznali Fast Review kao jedino rješenje su hotelske grupacija CrownPlaza, Hilton, Raddison Blu, potom poznati restorani Mime’s Trattoria i Johann Francka, Eko taxi, veliki broj privatnih poliklinika, većina poznatih hrvatskih vinara i brojni drugi, a cjenovna pristupačnost privlači i manje klijente. Upravo to je i cilj Fast Reviewa: privući raznolike poslovne ideje i proširiti se na svjetsko tržište.
Više na informacija na službenoj web stranici: www.fastreview.pro ili na društvenim mrežama https://www.facebook.com/FastReviewPro i https://www.instagram.com/fastreview.pro/