Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako napisati dobar naslov koji prodaje?

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka. U osnovi svega nalazi se jedna jednostavna istina – ljudi čitaju o sebi ili ne čitaju uopće. Znate li da, u prosjeku, 5 puta više ljudi pročita naslov nego li ostatak teksta na jednom sajtu, novinama, blogu ili postu na društvenim mrežama? Što iz ovoga možete zaključiti?

Samo to da je dobar naslov najvažnija stavka u pisanju prodajnog teksta. Ovo slobodno prihvatite kao zakon uklesan u kamenu. I zaboravite na kompromise, prenose poslovne.com.

3 glavna cilja koja mora ispuniti dobar naslov

Naslov teksta nosi 50% vrijednosti ponude za proizvod ili uslugu koju podajete. To znači da, za klijenta, dobro napisan naslov ima presudnu ulogu u odlučivanju hoće li kod vas potrošiti svoj, teškom mukom, zarađen novac ili se okrenuti i otići kod konkurencije.

Kako napisati dobar naslov koji prodaje ? Da bi naslov prodajnog teksta bio dobar on mora ispuniti sljedeće:

Dobar naslov privlači pažnju

Uzalud vam sjajan proizvod koji rješava milijun problema i potreban je svakome, ako nitko ne obrati pažnju na njega. Ako naslovom prodajnog teksta niste privukli oko čitatelja, što da vam kažem – „džaba ste krečili“.

Privlačenje pažnje je najteži zadatak. Danas smo svi izloženi neprekidnom bombardiranju informacijama. Posljedično, razvili smo mehanizme za minimalno trošenje energije i maksimalno optimiziranje na što ćemo usmjeriti svoj fokus.

Drugim riječima, samo ono što me lično pogađa može dobiti moju pažnju!

Dakle, prva tajna velikog pitanja kako napisati dobar naslov glasi – Naslov mora da udari na emociju, da čapne tamo gdje je klijent najosjetljiviji. Takav naslov nitko nije u stanju da ignorira.

Kako se to postiže?

Tako što će naslov dobro zagrebati problem ili dobit klijenta

Ljudima je, već u naslovu, potrebno pružiti ono što žele. Bez odlaganja.

A koji je bolji način da pokažete kako vaš proizvod gađa baš ono što muči klijenta nego li da u samom naslovu prodajnog teksta navedete problem koji ga muči ili korist koju će ostvariti uz vašu pomoć?

„Ali ne muči sve isti problem“, reći ćete. Potpuno točno. Zato…

Dobar naslov gađa točno određenu ciljnu grupu

Pomirite se s time da, koliko god vaš naslov bio dobar, neće se svidjeti svakome. To i nije vaš cilj. Ono što želite jeste da se dopadne baš onim ljudima koji su vam potencijalni klijenti, osobama koje će kupiti vaš proizvod/uslugu, odnosno ciljnoj grupi.

Prilikom pisanja naslova uvijek krenite od pitanja što je to što možete učiniti za svog klijenta. Kako njemu ili njoj, koje upravo muči taj i taj problem, možete poboljšati kvaliteta života. Svi ostali vas ne zanimaju.

Ako je ovo pravac vašeg razmišljanja, na odličnom ste putu da napišete dobar prodajni naslov.

Psihologija u službi pisanja dobrog naslova

Ne, nije vam potrebno da čitate Freuda, Piageta, Pavlova i Froma.

Dovoljno je da za pisanje naslova primijenite sljedeće:

  • U naslovu iznesite vijest, najnovije otkriće ili nevjerojatan rezultat koji je postignut korištenjem vašeg proizvoda/usluge – sjetite se samo reklame za Fairy, sredstvo za pranje sudova koje je u stanju da opere 10 x više tanjura od konkurencije.
  • Za pisanje naslova koristite upitnike i zagolicajte maštu. Postavljanje pitanja direktno utiče na to da čitalac, potpuno automatski, pruži određeni odgovor i zatim pročita dalje tekst – Da li želite savršeno ljetovanje na Bahamima na kome ćete upoznati ljubav svog života?
  • Ako je moguće, u naslovu jasno naznačite vremensku ograničenost trajanja ponude, navedite zgodan detalj koji vaš proizvod izdvaja u odnosu na druge ili istaknite što se gubi ignoriranjem ponude – Ako propustiš ovu priliku, izgubit ćeš 500 eura. Iskoristi priliku samo do kraja tjedna.

Šabloni za pisanje najboljih naslova

Ok. Jasno je što sve treba da sadrži dobar naslov, ali kako ja da sve to upakiram u smislenu rečenicu?“, reći ćete.

Ništa lakše uz jednostavnu i laku primjenu ova 3 šablona za pisanje najboljih naslova.

  • Kako da naslovi – ovo je jedan od najkorištenijih šablona u koje se jednostavno uklapa bilo što. Dovoljno je da naslov započnete sa „Kako da“ i u nastavku navedete dobit ili problem koji rješava vaš proizvod/usluga – Kako kreirati naslove koji će prodati bilo što.
  • Spominjane problema ili dobiti (može i oba), pravo u glavu – samim tim što ćete navesti ono što klijenta muči, zgrabili ste njegovu pažnju – Vaša stranica ne pravi dovoljno novca? Naučite pisati dobre naslove i zaradite više.
  • Obraćanje ciljnoj grupi – ovi naslovi stvaraju instant vezu s čitateljem i drže njegovu pažnju prikovanom na vaš tekst – Samo za vlasnike firmi koji žele veći profit. Naslovi vaše tajno oružje.

Jasno vam je da šablone za kreiranje dobrih naslova možete kombinirati. Ipak, ako želite uspjeh, jednu stvar nikada ne gubite iz vida – ljudi čitaju o sebi ili ne čitaju uopće.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.