Zahvaljujući Facebooku, Twitteru, LinkedIn-u te ostalim “social media” platformama, brojni nezaposleni mogu se više no ikad prije približiti potencijalnim poslodavcima.
Iako su društvene mreže i mediji sami po sebi postali alati kojima se istražuju pojedini poslodavci, oni mogu uvelike pomoći te poboljšati vaš rejting u selekcijskom procesu, ukoliko se kombiniraju sa klasičnim životopisom ili motivacijskim pismom.
Web portal Mashable i Gerritt Hall, direktor tvrtke RezScore koja se bavi analizom i evaluacijom životopisa, donose vam korisne savjete kako osuvremeniti vaš CV te na taj način skrenuti pozornost na sebe i izdvojiti se iz mase klasično napisanih životopisa.
1.) Istraživanja su pokazala kako čak 10,9 % životopisa sadrži link na neku od društvenih mreža. Što ste više transparentni potencijalnom poslodavcu, to su veće šanse da vas zaposli. Ubacite poveznice na Facebook, Twitter te naročito LinkedIn profile među svoje kontakt podatke. Pobrinite se da poslodavac može naučiti sve što ga o vama zanima bez previše istraživanja.
2.) Uskladite informacije. Prilikom slanja životopisa na mnoštvo različitih adresa, lako je predvidjeti zastarjele kontakte. Poslodavac ne bi smio na životopisu i primjerice LinkedIn-u vidjeti različite informacije.
3.) Vaš životopis pun je sadržaja kojeg možete iskoristiti i na profilima društvenih mreža. Slobodno najvažnije podatke iz životopisa unesite i u informativne rubrike Facebooka (“work experience”, “about me” isl.).