Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kako postati omiljeni poslodavac?

Stvaranje ugodnog radnog okruženja i pružanje adekvatnih benefita zaposlenicima stvara pozitivnu radnu kulturu koja privlači i zadržava talentirane ljude.

Postani omiljen poslodavac

Dobar poslodavac ključni je faktor uspjeha svake organizacije. Stvaranje povoljnog radnog okruženja i pružanje adekvatnih benefita zaposlenicima ne samo da poboljšava njihovu produktivnost, već i stvara pozitivnu radnu kulturu koja privlači i zadržava talentirane ljude. Međutim, mnogi poslodavci još uvijek griješe nudeći smiješne ili neadekvatne benefite, umjesto da se fokusiraju na stvarne potrebe svojih zaposlenika.

Prvi korak u postizanju statusa sjajnog poslodavca je razumijevanje želja zaposlenika. Istraživanje provedeno među radnicima otkriva da su neki od najtraženijih benefita: fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada na daljinu, konkurentna plaća, mogućnost profesionalnog razvoja, zdravstveno osiguranje, ravnoteža između posla i privatnog života te programi za poboljšanje dobrobiti zaposlenika. Kada je riječ o bonusima u materijalnom obliku, mnogi su istaknuli kako ne žele dobiti bon za tečaj keramike ili nešto slično što nije ni približno njihovom području interesa, već da žele nešto na što bi i sami potrošili svoj novac.

Kako biste postali omiljeni poslodavac, trebali biste razmotriti sljedeće benefite koje možete ponuditi svojim zaposlenicima:

Konkurentna plaća i bonusi

Osigurajte pravednu i konkurentnu plaću koja odražava tržišne uvjete. Proučite industrijske standarde i istražite prosječne plaće za slične pozicije kako biste osigurali da vaša ponuda bude atraktivna. Odličan bonus možete ponuditi i u obliku bona za kupovinu tehnologije. Također, razmislite o dodatnim bonusima ili nagrađivanju izvanrednih rezultata. Nagrade za postignuća potiču zaposlenike da se trude i osjećaju se cijenjeno za svoj doprinos.

Alt slike: Konkurentna plaća
Fleksibilno radno vrijeme i rad na daljinu

Ako priroda posla to dozvoljava, omogućite zaposlenicima prilagodbu radnog vremena kako bi bolje uskladili poslovne i privatne obaveze. Fleksibilno radno vrijeme omogućava zaposlenicima da sami odrede svoje radne sate, što je posebno korisno za roditelje i studente. Također, razmotrite mogućnost rada na daljinu barem djelomično, kako bi se olakšalo balansiranje posla i obitelji.

Mogućnost profesionalnog razvoja

Pružite svojim zaposlenicima prilike za usavršavanje i napredovanje u karijeri. To može uključivati ​​programe obuke, mentorstvo, financiranje edukacija ili sudjelovanje na konferencijama i seminarima.

Ravnoteža između posla i privatnog života

Podržite zaposlenike u postizanju ravnoteže između poslovnih i privatnih obveza. To možete učiniti pružanjem fleksibilnosti u radnom rasporedu, omogućavanjem godišnjih odmora i dopusta, uključivanjem programa za roditelje, mentorstva ili podrške za brigu o djeci ili starijim članovima obitelji. Možete im kao bonus ponuditi SelectBox poklon paket u kojem mogu birati između 26 različitih paketa i preko 1800 iskustava. Riječ je o putovanjima, avanturističkim iskustvima, wellness paketima i mnoštvu drugih, sjajnih stvari.

Ravnoteža privatnog i poslovnog – SelectBox poklon paketi
Programi za poboljšanje dobrobiti zaposlenika

Osigurajte programe koji promiču dobrobit zaposlenika na svim razinama – fizički, emocionalno i mentalno. To može uključivati ​​podršku za mentalno zdravlje, pružanje pristupa fitness centru, organiziranje radionica o ravnoteži, prehrani ili stresu, ili čak bon za Amazingu u kojoj će se sjajno zabaviti sa svojom obitelji i zaboraviti na brige.

Program mentorstva

Uvedite program mentorstva u kojem iskusni zaposlenici mogu dijeliti svoje znanje, iskustvo i voditi mlađe kolege na putu razvoja karijere. Mentorstvo je važan alat za razvoj zaposlenika, pružajući im smjernice, podršku i mogućnost učenja od stručnjaka u industriji.

Radna okolina

Stvorite ugodnu i poticajnu radnu okolinu koja potiče suradnju, kreativnost i inovacije. Osim osnovne infrastrukture, razmislite o dodatnim pogodnostima poput kafića, prostora za relaksaciju, igraonica ili teretane na radnom mjestu. Ovakvi prostori mogu potaknuti timsku interakciju, stvaranje veza među zaposlenicima i olakšati opuštanje tijekom radnog dana.

Radna okolina
Obiteljski benefiti

Ponudite dodatne pogodnosti koje podržavaju obitelj zaposlenika. To može uključivati ​​roditeljski dopust, fleksibilnost za obiteljske obveze, plaćene slobodne dane za obiteljske događaje ili podršku za obrazovanje i brigu o djeci. Sjajan odabir su i bonovi za trgovine koje imaju širok izbor odjeće za djecu ili pak za kvalitetne kućanske aparate. Razumijevanje da zaposlenici imaju obiteljske odgovornosti i pružanje potpore u tim situacijama pomaže u stvaranju povjerenja i lojalnosti.

Društveno odgovorno poslovanje

Uključite se u društveno odgovorne inicijative, volontiranje ili podržite dobrotvorne organizacije. Ovo pokazuje posvećenost vaše organizacije prema društvenim vrijednostima i daje zaposlenicima priliku da se angažiraju i doprinesu zajednici na višoj razini.

Timski izleti i druženja

Organizirajte redovite teambuilding aktivnosti, izlete ili druženja izvan radnog mjesta kako biste ojačali timski duh, potaknuli suradnju i poboljšali međusobne odnose između zaposlenika. Takva druženja pružaju priliku za opuštanje, poboljšanje komunikacije i jačanje timskog duha. Povedite svoj tim u adrenalinski park ili se pak upustite u crtanje uz dobru čašu vina. Što god odabrali, uz SelectBox sportske i zabavne pakete nećete pogriješiti, kolege ćete uspješno motivirati.

Teambuilding
Rad-životna ravnoteža

Pored fleksibilnog radnog vremena, razmislite o dodatnim pogodnostima koje promiču ravnotežu između posla i privatnog života. To može uključivati ​​pružanje usluga poput usluga čišćenja kuće, vrtića na radnom mjestu ili prostora za opuštanje. Olakšavanje svakodnevnih obveza i smanjenje stresa pomaže zaposlenicima da se usredotoče na svoj rad i osjećaju se podržano u svom životnom balansu. Možete također podržati njihove hobije bonom za trgovinu sportske opreme.

Jedna kartica koja pokriva sve!
SuperCard poklon kartica

Ključno je slušati i razumjeti potrebe zaposlenika te pružati benefite koji će im omogućiti osobni i profesionalni rast, zadovoljstvo i osjećaj pripadnosti. Kada poslodavci prepoznaju i ispunjavaju stvarne potrebe zaposlenika, postaju omiljeni poslodavci koji privlače najbolje talente i grade uspješnu i održivu organizaciju. Za najveći izbor bonova koje želite pokloniti kao bonus svojim zaposlenicima tu je SuperCard koji ima toliko širok izbor da će zadovoljiti i one najzahtjevnije!


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.