Iako Hrvatska prema Gallupovom istraživanju ima najmanje angažirane zaposlenike u Europi (svega 3% ispitanika je angažirano), vjerujemo da takva situacija nije u vašoj tvrtki. No, dobro je osjećaj potvrditi točnim podacima, zar ne?
Upravo Istraživanjem zadovoljstva zaposlenika možete na anoniman način dobiti brojčane pokazatelje zadovoljstva kroz 9 kategorija te angažiranosti zaposlenika. Osim što dobivate uvid u stanje svoje tvrtke, na raspolaganju vam je i usporedba ocjena kategorija zadovoljstva zaposlenika u odnosu na najbolje tvrtke u kategoriji, sve tvrtke koje sudjeluju u istraživanju i u odnosu na tvrtke iste djelatnosti.
U sklopu istraživanja pruža vam se mogućnost da budete istaknuti kao poželjan poslodavac odnosno da vaša tvrtka bude nagrađena prestižnom titulom ‘Najbolji poslodavac’.
Na koji način se provodi istraživanje?
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika možete provesti tijekom cijele godine, u periodu kada vam to najviše odgovara.
Upitnikom se istražuju sljedeći elementi zadovoljstva zaposlenika:
1) Izazovnost radnih zadataka
2) Lojalnost zaposlenika
3) Organizacija rada
4) Radni uvjeti
5) Osobni rast i razvoj
6) Uključenost u donošenje odluka
7) Posvećenost poslu
8) Međuljudski odnosi
9) Komunikacija u tvrtki
Rezultati ostvareni unutar četiri kategorije (osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki) dodatno se analiziraju i vrednuju u okviru zasebne cjeline ‘angažiranost zaposlenika’.
Nakon 1. prosinca ove godine zatvaraju se istraživanja za 2015. godinu te se formira usporedni izvještaj u kojem se prikazuju podaci tvrtke u odnosu prema svim tvrtkama sudionicama, TOP 3 tvrtke u kategoriji te prema djelatnosti tvrtke.
Do sada su nam svoje povjerenje iskazali poslodavci kao što su IKEA, dm-drogerie markt, GRAWE osiguranje, RIMAC Automobili, degordian, P&G, BIPA, Novartis i mnoge druge tvrtke.
Detaljnije informacije o provođenju istraživanja možete pronaći na web stranici.
Kako se prijaviti?
Pristupite online obrascu te na jednostavan, brz i pouzdan način saznajte koje su vaše jače strane kao poslodavca, a na kojim elementima možete još poraditi kako biste ostvarili veću produktivnost zaposlenika i time povećali svoje prihode.
Izvor: MojPosao.net