Gradite odnos
Klijenti ne vole kad im neprestano pokušavate prodati vaš proizvod ili uslugu, već žele da s vremena na vrijeme pokažete iskreni interes za njih. Prije no što počnete razgovarati o poslu pobrinite se da izgradite kvalitetni odnos.
Ne napadajte konkurenciju
Samo oni koji su nesigurni, vlastiti imidž pokušavaju izgraditi omalovažavajući druge . Pokažite vašim konkurentima poštovanje koje biste i sami željeli u obrnutoj situaciji.
Usredotočite se na pojedince, a ne na kompanije
Možda pokušavate prodaju zaključiti s organizacijom, no to činite posredstvom pojedinca.
Ne držite predavanja
Prodajnim “pitchevima” možete odbiti ljude i stvoriti reputaciju gnjavatora. Čak i kad se obraćate grupi, zapamtite da vodite razgovor, a ne predavanje.
Obraćajte se potrošačima kao sebi ravnima
Razgovor s klijentom mora biti ravnopravan, a ne ulizivački ili podcjenjivački.
Budite hrabri
Nikad ne strahujte reći klijentu ono što mora znati, čak i po cijeni gubitka prodaje.
Ne budite pohlepni
Čak i ako znate kako se pred vama nalazi potencijalna velika prilika, zaboravite vaše fantazije i usredočite se na onaj segment za koji je klijent pokazao interes.
Otkrijte nešto o sebi
Umjesto da cijelo vrijeme govorite strogo poslovno, nema ništa loše ukoliko povremeno spomenete obitelj, prijatelje, hobije ili nešto što će izazvati interes vašeg klijenta.
Ne miješajte ravnodušnost i odanost
Najsigurniji znak da klijent razmišlja o prekidu suradnje je nedostatak entuzijazma i ravnodišnost s vaše strane.