Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kako zadržati povjerenje potrošača?

Zadržati postojeće potrošače ponekad je lakše nego privući nove. Kako biste vaše mušterije natjerali da se vraćaju po još donosimo vam nekoliko jednostavnih savjeta

Zadržati postojeće potrošače ponekad je lakše nego privući nove. Kako biste vaše mušterije natjerali da se vraćaju po još donosimo vam nekoliko jednostavnih savjeta

Gradite odnos

Klijenti ne vole kad im neprestano pokušavate prodati vaš proizvod ili uslugu, već žele da s vremena na vrijeme pokažete iskreni interes za njih. Prije no što počnete razgovarati o poslu pobrinite se da izgradite kvalitetni odnos.

Ne napadajte konkurenciju

Samo oni koji su nesigurni, vlastiti imidž pokušavaju izgraditi omalovažavajući druge . Pokažite vašim konkurentima poštovanje koje biste i sami željeli u obrnutoj situaciji.

Usredotočite se na pojedince, a ne na kompanije

Možda pokušavate prodaju zaključiti s organizacijom, no to činite posredstvom pojedinca.

Ne držite predavanja

Prodajnim “pitchevima” možete odbiti ljude i stvoriti reputaciju gnjavatora. Čak i kad se obraćate grupi, zapamtite da vodite razgovor, a ne predavanje.

Obraćajte se potrošačima kao sebi ravnima

Razgovor s klijentom mora biti ravnopravan, a ne ulizivački ili podcjenjivački.

Budite hrabri

Nikad ne strahujte reći klijentu ono što mora znati, čak i po cijeni gubitka prodaje.

Ne budite pohlepni

Čak i ako znate kako se pred vama nalazi potencijalna velika prilika, zaboravite vaše fantazije i usredočite se na onaj segment za koji je klijent pokazao interes.

Otkrijte nešto o sebi

Umjesto da cijelo vrijeme govorite strogo poslovno, nema ništa loše ukoliko povremeno spomenete obitelj, prijatelje, hobije ili nešto što će izazvati interes vašeg klijenta.

Ne miješajte ravnodušnost i odanost

Najsigurniji znak da klijent razmišlja o prekidu suradnje je nedostatak entuzijazma i ravnodišnost s vaše strane.

Inc.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.