Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Nekretnine

Kakve nekretnine zanimaju strance?

Tržište nekretnina lani je zabilježilo pozitivne pomake, a osim domaćih kupaca nekretnine su kupovali i stranci.

„Prošla je godina, u odnosu na 2014., prihodovno bila bolja za 10-15 posto, a upita, ali i realizacija prodaje bilo je, kako od kupaca sa naših područja, tako i od onih iz inozemstva.“ – za portal Crozilla.com rekla je Jasminka Biliškov, vlasnica agencije Biliškov nekretnine d.o.o..

Već je od ranije poznato kako domaće stanovništvo najveći interes pokazuje za kupnjom vlastitog stana u Zagrebu, no istraživanje portala Crozilla.com pokazalo je kako potencijalni strani kupci imaju nešto drugačije prioritete. Njih, naime, najviše zanimaju kuće na moru.

Sve nekretnine koje se postave na oglasnik Crozilla.com automatski se prikazuju i na portalu Immowelt.de, te na njegovim austrijskim i švicarskim inačicama, čime je strancima omogućeno da direktno putem tih inozemnih portala pregledavaju oglase sa područja Hrvatske i šalju upite za kuće, stanove, zemljišta ili poslovne prostore koji ih zanimaju.

Analiza poslanih upita za nekretnine portala Crozilla.com (oko 75.000 nekretnina) pokazala je kako je tijekom 2015. godine najveći broj stranaca pokazao interes za nekretninama na Jadranu, najviše za onima na njegovom sjevernom dijelu. Naime, potencijalne strane kupce najviše su zanimale nekretnine na području Istarske županije za koje je poslano čak 33 posto od ukupnog broja upita, dok ih je 23,6 posto pristiglo za one u Primorsko-goranskoj županiji. 

Zanimaju ih kuće na moru

Stranci su lani najveći interes pokazali za kućama s portala Crozilla.com, za koje je poslano čak 49,4 posto upita, a od toga se 46,4 posto odnosilo na kuće za prodaju, te 3 posto na one za najam. Jasminka Biliškov za portal Crozilla.com rekla je kako stranci najčešće kupuju kuće u 1. i 2. redu do mora, a ako su udaljene od obale vrlo im je bitno da imaju bazen i pogled na more.

Velika je potražnja potencijalnih kupaca iz Njemačke, Austrije i Švicarske vladala i za stanovima, a  na njih je „otpalo“ 30,8 posto upita: 19 posto za stanove za prodaju, te 11,8 posto za one za najam.
„Kada je o stanovima riječ, stranci najviše kupuju one od 90 metara kvadratnih na više, po cijenama od oko 250.000 eura.“- rekla je Biliškov.

infografika-strani-upiti-Crozilla-Immowelt

 

Vrlo aktualne lani su bile i stare kamene ljepotice, naime, čak 8,3 posto poslanih e-mail upita odnosilo se na kamene kuće, a najveći interes vladao je za onima na istarskom području.

Koliko novca su stranci spremni izdvojiti za naše nekretnine?

Potencijalni kupci slali su upite za sve vrste nekretnina: od stanova za najam po cijeni od tek nekoliko stotina eura, pa sve do luksuznih hotela cijenjenih po nekoliko desetaka milijuna eura.

Prema istraživanju oglasnika Crozilla.com stranci su nerijetko tražili jeftina građevinska zemljišta na moru po cijenama od 3.500 eura na više, dok je s druge strane, najskuplja nekretnina za koju su lani pokazali interes bio hotel na Jadranu čija je oglašena cijena iznosila 35.000.000 eura.

Iako mnogi misle kako stranim kupcima cijena nekretnina nije prioritet, istraživanje portala Crozilla.com i Immowelta pokazalo je kako oni ipak najviše gledaju one nižih cijena. Naime, čak 27,4 posto od ukupnog broja poslanih e-mail upita odnosi se na nekretnine u cjenovnom razredu između 50.000 i 100.000 eura, a zatim 23,4 posto na one s cijenama između 100.000 i 200.000 eura.

Naravno, bilo je interesa i za luksuzne nekretnine: za one s rasponom cijena između 500.000 i 1.000.000 eura zaprimljeno je 2,3 posto upita, a 1,7 posto od ukupnog broja upita otišao je nekretninama čije su oglašavane cijene  bile više od 1.000.000 eura.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.