Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kartell otkrio raznolik i jedinstven stil asortimana

Kartell se predstavio svijetu hrvatskih arhitekata, dizajnera i investitora događajem u prestižnoj zagrebačkoj galeriji Lauba, koji se održao 20. studenoga.

Kartell se predstavio svijetu hrvatskih arhitekata, dizajnera i investitora događajem u prestižnoj zagrebačkoj galeriji Lauba, koji se održao 20. studenoga. Događaj je organiziran zahvaljujući suradnji s IBF GRUPOM, koja je strateški partner za projektni kanal prodaje tvrtke Kartell u Hrvatskoj.

IBF GRUPA se preko 20 godina uspješno bavi projektiranjem i prodajom projektne rasvjete, te u Hrvatskoj zastupa mnoge svjetske renomirane brandove (FLOS, DELTALIGHT, TRILUX…), što dokazuje s više od 1000 značajnih referentnih projekata.

Kartell je izložio različite postavke svojih proizvoda, prilagođenih za opremanje objekata u projektnom sektoru. Postavke su bile podijeljene u šest tematskih zona – LOUNGE, RESTORAN I BAR, TERASA I VRT, DOM, URED I KONFERENCIJA te DJEČJI KLUB. Cilj postavki u svakoj tematskoj zoni bio je istaknuti proizvode koji najbolje ispunjavaju potrebe dizajnera u tim prostorima, stvarajući specifične prijedloge koji omogućuju potpuno uranjanje u životni stil tvrtke Kartell.

LORENZA LUTI & IGOR FERENC CEO IBF GROUP

Kartell sve više jača isporuke za opremanje velikih objekata, posebno hotela, gdje je opsežni asortiman tvrtke već dugi niz godina visoko cijenjen među renomiranim arhitektima, dizajnerima i stručnjacima. Tvrtka predano radi na razvoju proizvoda za tu stratešku nišu kontinuiranim i usmjerenim dijalogom sa svijetom hotelijerstva, uz prilagođena rješenja koja mogu ispuniti potrebe tog sektora.

„Kartell je dostupan kao projektni partner u raznim područjima, od ugostiteljskog do korporativnog sektora,” objasnila je Lorenza Luti, direktorica Marketinga i maloprodaje u Kartellu. „Želimo vidjeti sektor pun novih izazova te predstaviti jedinstven i raznovrstan životni stil tvrtke Kartell. Naši proizvodi ne slijede zadani trend, već imaju svoju dušu koja svakom novom proizvodu daje iznenađujuću novu nijansu. U realizaciji takvih projekata diljem svijeta radimo s velikim međunarodnim grupacijama, arhitektima i dizajnerima.”

Kartellova specifična industrijska proizvodnja omogućuje ponudu „custom” rješenja prilagođena specifičnim projektima, uz neprestano očuvanje kvalitete i dizajna proizvoda, a iznad svega pravovremenu isporuku u skladu s potrebama klijenta. To predstavlja veliku dodanu vrijednost za proizvode iz asortimana Contract, a istovremeno omogućuje veliku fleksibilnost, brzu isporuku te pruža mogućnost obnove i prilagodbe.

Kartell želi istaknuti svoje iskustvo u branši, u kojem su najpoznatiji proizvodi brenda već dugo cijenjeni, posebice kod opremanja najprestižnijih ugostiteljskih objekata i hotela, s naglasakom na ambijent.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.