– Našli smo se u situaciji da smo u tjedan dana ostali bez robe, – izjavio je za Hinu direktor tvrtke “Potomac-Croata” Franjo Bušić, ističući da je na štandu u Hrvatskome paviljonu prodano nekoliko tisuća raznih “Croata” proizvoda, a potražnje još ima.
Povijest kravate oduševila Kineze
Poslovnih ponuda za plasman kravata, šalova i rubaca na kinesko tržište iznimno je mnogo, rekao je.
– Tržište Kine je gladno kvalitetnih brandiranih proizvoda iz Hrvatske, – ocijenio je Bušić, dodajući da kineski kupci i poslovni ljudi zainteresirani za suradnju prepoznaju dizajnersku kvalitetu, a sama “priča o kravati dodatno ih je oduševila”.
– Jedini smo hrvatski brand prisutan na sajmu, a dolazak ovdje pokazao se punim pogotkom, – rekao je Bušić.
Luksuz prolazi najbolje
Istaknuo je da su prodane najskuplje kravate i ocijenio kako upravo ti proizvodi imaju najveće izglede na kineskome tržištu.
Štand tvrtke posjetio je i bivši hrvatski nogometni izbornik, trenutačno trener u Šangaju (Shanghai Shenhu) Miroslav Ćiro Blažević, koji je, rekao je u telefonskom razgovoru Bušić, u šali rekao da će dovesti cijelu nogometnu momčad da se upozna s poviješću kravate i proizvodima koji se nude.