Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Klarić: Ako Gredelj i Končar pogriješe, vratit će nam 110 posto uloženog!

“Strateški je cilj HŽ-a – Putničkog prijevoza, koji je 2008. godine prevezao ukupno 71 milijun putnika, u 2015. godini dosegnuti broj od 100 milijuna prevezenih putnika i tako ostati glavnim kopnenim prijevoznikom. Stoga smo u poslovnom planu do 2015. predvidjeli nabavu 18 novih motornih vlakova za gradsko-prigradski prijevoz te 25 dizelskih i 49 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz.”

"Strateški je cilj HŽ-a - Putničkog prijevoza, koji je 2008. godine prevezao ukupno 71 milijun putnika, u 2015. godini dosegnuti broj od 100 milijuna prevezenih putnika i tako ostati glavnim kopnenim prijevoznikom. Stoga smo u poslovnom planu do 2015. predvidjeli nabavu 18 novih motornih vlakova za gradsko-prigradski prijevoz te 25 dizelskih i 49 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz."

Nakon što je predsjednik Uprave Putničkog prijevoza Hrvatskih željeznica Marijan Klarić jučer potpisao ugovor o proizvodnji triju prototipova vlakova za gradski i prigradski te regionalni prijevoz ukupne vrijednosti od 114 milijuna kuna s čelnicima TŽV-a Gredelj i Končar – Električnih vozila Željkom Pokrovcem i Ivanom Bahunom danas je objasnio zaštitnu klauzulu po kojoj će Končar i Gredelj morati vratiti novac ako i u čemu pogriješe.

TŽV Gredelj izradit će naime prototip četverodijelnog elektromotornog vlaka za gradsko-prigradski prijevoz i trodijelnoga dizelskog električnog vlaka za regionalni prijevoz a Končar – Električna vozila proizvest će prototip četverodijelnog elektromotornog vlaka za regionalni prijevoz.

Porasle su potrebe

– Strateški je cilj HŽ-a – Putničkog prijevoza, koji je 2008. godine prevezao ukupno 71 milijun putnika, u 2015. godini dosegnuti broj od 100 milijuna prevezenih putnika i tako ostati glavnim kopnenim prijevoznikom. Stoga smo u poslovnom planu do 2015. predvidjeli nabavu 18 novih motornih vlakova za gradsko-prigradski prijevoz te 25 dizelskih i 49 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz. Poslije izrade prototipova vlakova, što sufinanciraju Grad Zagreb sa 20 milijuna kuna, državni proračun sa 40 milijuna kuna i HŽ – Putnički prijevoz sa 54 milijuna kuna, Končaru i Gredelju otvoren je i put za gradnju ta 92 vlaka. To će stajati 460 milijuna eura. Prototipovi će ostati u uporabi i ako Končar i Gredelj ne pobijede na natječaju za te vlakove. A budu li prototipovi nefunkcionalni, vratit će nam 110 posto uloženog novca – rekao je Klarić.

– Prije četiri godine bila su predviđena 33 vlaka, a ne 49 regionalnih elektromotornih vlakova, a cijena je iznosila 290 milijuna eura. Očito, porasle su potrebe – dodao je.

[infopunkt 1130 4]


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.