Upoznajte Klippy – novu zabavno-edukativnu platformu uz pomoć koje u tren oka možete dobiti osobni video omiljenih idola i to prema vlastitim željama. Uz Klippy publika (Klippy Fanovi) od poznatih osoba (Klippy Starova) mogu naručiti personaliziranu video poruku bilo kakvog sadržaja. Platforma postoji gotovo pola godine, a zahtjevi su šaroliki – osim čestitki za rođendane, godišnjice veze ili prolaske na ispitu, Klippy Starovi odgovarali su i na do sad neodgovorena pitanja i izvršavali različite viralne izazove.
Iza ideje stoje dvojica prijatelja i fakultetskih kolega Dino Schatzl i Sven Hamzić koji su, radeći blisko u segmentu influencer marketinga, uvidjeli kako se na vanjskom tržištu ovakva usluga ubrzano razvija. Dobro poznata lica različitih niša zabavne industrije već su na platformi, a njihov broj raste iz dana u dan. Tako je na Klippyju moguće naručiti osobni video od poznatih osoba kao što su: Damir Kedžo, Juraj Šebalj, Hiljson Mandela, Nika Ilčić, Zsa Zsa i mnogi drugi.
„Ovo je zabavna platforma koja je zamišljena da obje strane, Starovi i Fanovi, maksimalno iskoriste potencijal ovakve usluge. Već smo vidjeli puno kreativnih zahtjeva, a sretni smo i što Starovi otkrivaju puni potencijal ove platforme te osmišljavaju nove kreativne ponude za svoje obožavatelje”, komentirao je Dino Schatzl, CEO i co-founder Klippyja.
Kako funkcionira Klippy? Jednostavno! |
Fan pronađe omiljenog Stara i dolazi na njegov profil |
Bira jedan od tri ponuđena tipa videa (video poruka, Q/A, Izazov), upisuje instrukcije za video i podatke o plaćanju te ga naručuje za sebe ili kao poklon |
Star dobiva notifikaciju te direktno unutar aplikacije snimi svoj video koji se automatski pošalje Fanu |
Fanu stiže njegov Klippy kojeg može gledati, preuzeti, shareati i slati prijateljima! |
Uz Klippy Starovi dobivaju novo digitalno tržište za razmjenu svojih usluga. Oni koriste Klippy kao dodatan način monetizacije i alat za dodatno približavanje svojim Fanovima. S druge strane, Fanovi dobivaju šansu za ostvarivanje dvosmjerne komunikacije sa svojim idolima te od njih mogu dobiti osobne poruke najrazličitijeg sadržaja – osim što se Klippy u velikom dijelu koristi za čestitke svih vrsta, uz Klippy Fanovi mogu dobiti i odgovore na različita pitanja koja su ih zanimala te svojim idolima mogu zadavati različite izazove koji su trenutno veoma popularan sadržaj na društvenim mrežama.
A ideja za dobar video ima zaista puno, što su se i osnivači već sada uvjerili: „Do sad smo imali prilike vidjeti svašta. Od čestitki za rođendan i godišnjice veze, preko oglasa za prodaju automobila do jednostavnih poziva na kavu. Klippy pruža beskrajno puno mogućnosti i veselimo se otkrivati za što novo se sve može koristiti“, rekao je Sven Hamzić, CMO i co-founder Klippyja.
Veliki dio cijele platforme čini i Klippy Human, dobrotvorni projekt koji je pokrenut još u siječnju s namjerom da se sakupi novac za žrtve nastradale u potresu. Svaki Star prema vlastitim željama može sudjelovati u projektu te svaki mjesec donirati svoju zaradu za one kojima je to najpotrebnije.
Klippy platforma je automatizirana i u potpunosti skalabilna, a dostupna je za Fanove na Android aplikaciji te web platformi, a za Klippy Starove na iOS aplikaciji, Android aplikaciji i web platformi. Pod stručnim vodstvom Tina Jurkovića, partnera i CTO-a, tim developera redovito i aktivno radi na novim značajkama i tehničkim funkcionalnostima aplikacije te je svakom novom verzijom dodatno razvija.
Gledajući u budućnost, Klippy tim svakako je optimističan, a to zaključuje i Schatzl: „Dug je put pred nama, a mi svakako planiramo našu poslovnu priču širiti izvan granica Hrvatske. Naš ultimativni cilj je postati vodeći komunikacijski alat između poznatih osoba i ostatka svijeta. Imamo puno ideja i jedva ih čekamo predstaviti javnosti. Budite i vi ‘sa svima na ti’ i dođite na Klippy!“