Čini se da ljepota, za razliku od zdravlja, ima cijenu. Naime, prema najnovijem istraživanju ona dostiže vrtoglavih 162 000 kuna, što je vrijednost poštenog automobila. Anti-age kreme, losioni, maskare, ruževi, rumenila i vlažne maramice – svi oni polako, ali neprimjetno, stavljaju teret na naš budžet, a kada se sve zbroji i oduzme svota je krajnje zapanjujuća.
Istraživanje je provedeno na uzroku od 2000 Britanki, a istraživači su uključivali svaki oblik potpore ženskoj ljepoti.
Tako, prema njima, prosječna žena na kozmetiku godišnje potrošiti najmanje 18 000 kuna, dok taj iznos, ako uzmemo u obzir starenje, raste i do 162 000. ‘Zvuči kao puno novca, no valja imati na umu da je u pitanju period od najmanje 65 godina, pa će se tako svaka žena složiti da se radi o dobro uloženom novcu.’, naglasila je predsjednica britanske kozmetičke kompanije Superdrug, Sarah Sharp.
Ovdje, naime, ne pišemo o luksuznim kremama koje koštaju pravo malo bogatstvo, već o dnevnoj potrebi za proizvodima koji hrane kožu, čineći je podatnom, mekom i bez neuglednih mrlja.
Ako razmišljamo u okvirima kategorija proizvoda, podaci nalažu kako žene samo na make-up potroše 85 000 kuna.
Poznavajući važnost njege lica, nježniji spol tijekom svojeg života na losione, hidratizirajuće kreme i proizvode za odstranjivanje šminke potroši tek malo manje od svote namijenjene make-upu. Naime, radi se o 76 000 kuna.
Najkorišteniji proizvod su vlažne maramice za lice. Tako prosječna dama tijekom svojeg života kupi čak 323 pakiranja, što znači 5 pakiranja svake godine. Sveukupno, žene godišnje kupe čak 38 produkta za lice, a u dobi od 82 godine kroz njihove ruke prođe čak 2 455 proizvoda.
Iako vam se možda i prethodno spomenuta svota čini pretjeranom, vjerujte nam na riječ, ona je mnogo veća kada na red dođu dizajnerski kozmetički preparati.