Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Cijena ljepote

Prosječna žena na kozmetiku godišnje potrošiti najmanje 18 000 kuna, dok taj iznos, ako uzmemo u obzir starenje, raste i do 162 000.

Prosječna žena na kozmetiku godišnje potrošiti najmanje 18 000 kuna, dok taj iznos, ako uzmemo u obzir starenje, raste i do 162 000.

Čini se da ljepota, za razliku od zdravlja, ima cijenu. Naime, prema najnovijem istraživanju ona dostiže vrtoglavih 162 000 kuna, što je vrijednost poštenog automobila. Anti-age kreme, losioni, maskare, ruževi, rumenila i vlažne maramice – svi oni polako, ali neprimjetno, stavljaju teret na naš budžet, a kada se sve zbroji i oduzme svota je krajnje zapanjujuća.

Istraživanje je provedeno na uzroku od 2000 Britanki, a istraživači su uključivali svaki oblik potpore ženskoj ljepoti.

Tako, prema njima, prosječna žena na kozmetiku godišnje potrošiti najmanje 18 000 kuna, dok taj iznos, ako uzmemo u obzir starenje, raste i do 162 000. ‘Zvuči kao puno novca, no valja imati na umu da je u pitanju period od najmanje 65 godina, pa će se tako svaka žena složiti da se radi o dobro uloženom novcu.’, naglasila je predsjednica britanske kozmetičke kompanije Superdrug, Sarah Sharp.

Ovdje, naime, ne pišemo o luksuznim kremama koje koštaju pravo malo bogatstvo, već o dnevnoj potrebi za proizvodima koji hrane kožu, čineći je podatnom, mekom i bez neuglednih mrlja.

Ako razmišljamo u okvirima kategorija proizvoda, podaci nalažu kako žene samo na make-up potroše 85 000 kuna.

Poznavajući važnost njege lica, nježniji spol tijekom svojeg života na losione, hidratizirajuće kreme i proizvode za odstranjivanje šminke potroši tek malo manje od svote namijenjene make-upu. Naime, radi se o 76 000 kuna.

Najkorišteniji proizvod su vlažne maramice za lice. Tako prosječna dama tijekom svojeg života kupi čak 323 pakiranja, što znači 5 pakiranja svake godine. Sveukupno, žene godišnje kupe čak 38 produkta za lice, a u dobi od 82 godine kroz njihove ruke prođe čak 2 455 proizvoda.

Iako vam se možda i prethodno spomenuta svota čini pretjeranom, vjerujte nam na riječ, ona je mnogo veća kada na red dođu dizajnerski kozmetički preparati.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.