Lifestyle

Koje je boje vaš automobil?

Zadovoljstvo zbog novog automobila će biti veće, ako se dobije i željena boja.

Koliko god razmišljali o boji željenog automobila, izbor automobila ipak prije svega ovisi o financijskim mogućnostima. Naime, cjenovni razred ipak odlučuje o konačnoj kupnji, a zadovoljstvo zbog novog automobila će biti veće, ako se dobije i željena boja.

Crni automobil – energija i snaga

Osim što će boja zadovoljiti vaš ukus, njen izbor će nešto reći i o vašem karakteru i osobnosti. Čak su i studije osiguravajućih kuća to pokazale pa se 2008. godine neslužbeno najavljivalo kako će jedan od kriterija o visini premije prilikom osiguranja biti i boja automobila.

Crna označava luksuz. Manjim i jeftinijim automobilima ona daje dodatnu energiju i snagu. Za vlasnike koji odaberu crnu boju kaže se da su dominantni, disciplinirani i tvrdoglavi vozači. Misli se da je riječ o buntovničkim dušama sklonim agresivnosti i ekscesima.

Žarke boje – eksplozivnost

Psiholozi tvrde da crvenu boju odabiru energične, hrabre i ambiciozne osobe. Brzo govore, još brže voze i žele biti u centru pažnje. Seks, brzina, energičnost, dinamičnost – to su poruke koje šalju vozači crvenih automobila.

Žuta najbolje izgleda na skupim automobilima i nije preporučljiva na jeftinijim modelima. Žuta se povezuje s inteligencijom, toplinom i ugodom, pa tako vlasnici ovih automobila vole čitanje, no i brzu vožnju. Želja za istraživanjem, optimizam i životna saga odlike su vozača žutih automobila.

Srebrna boja – “easy rider”

Ljudi se najčešće odlučuju na neku varijantu srebrne boje. Vožnja takvih vozača je smirena i pedantna, a karakterizira ih sklonost kritiziranju i komentiranju drugih sudionika u prometu.

Vozači srebrnih automobila su razumni i uvijek stavljaju posao iznad zabave.

Prepoznatljivi karakteri i prema vrsti automobila

Osim karakternih podjela i profil kupaca utječe na izbor boje. Poslovni ljudi većinom izabiru tamnije boje, transportna vozila su većinom svjetlijih nijansi dok su sportski automobili zbog prestiža i prepoznatljivost većinom jarkih i upadljivih boja.

Ako vam je prvi izbor manji sportski automobil, možda želite dokazati sebi i drugima da ste još uvijek spremni za lude i besane noći. Ako težite limuzini odajete dojam zrele osobe s jasnim ciljem, a radi li se o karavanu obitelj i funkcionalnost su vam na prvom mjestu.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version