Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Koje je boje vaš automobil?

Zadovoljstvo zbog novog automobila će biti veće, ako se dobije i željena boja.

Koliko god razmišljali o boji željenog automobila, izbor automobila ipak prije svega ovisi o financijskim mogućnostima. Naime, cjenovni razred ipak odlučuje o konačnoj kupnji, a zadovoljstvo zbog novog automobila će biti veće, ako se dobije i željena boja.

Crni automobil – energija i snaga

Osim što će boja zadovoljiti vaš ukus, njen izbor će nešto reći i o vašem karakteru i osobnosti. Čak su i studije osiguravajućih kuća to pokazale pa se 2008. godine neslužbeno najavljivalo kako će jedan od kriterija o visini premije prilikom osiguranja biti i boja automobila.

Crna označava luksuz. Manjim i jeftinijim automobilima ona daje dodatnu energiju i snagu. Za vlasnike koji odaberu crnu boju kaže se da su dominantni, disciplinirani i tvrdoglavi vozači. Misli se da je riječ o buntovničkim dušama sklonim agresivnosti i ekscesima.

Žarke boje – eksplozivnost

Psiholozi tvrde da crvenu boju odabiru energične, hrabre i ambiciozne osobe. Brzo govore, još brže voze i žele biti u centru pažnje. Seks, brzina, energičnost, dinamičnost – to su poruke koje šalju vozači crvenih automobila.

Žuta najbolje izgleda na skupim automobilima i nije preporučljiva na jeftinijim modelima. Žuta se povezuje s inteligencijom, toplinom i ugodom, pa tako vlasnici ovih automobila vole čitanje, no i brzu vožnju. Želja za istraživanjem, optimizam i životna saga odlike su vozača žutih automobila.

Srebrna boja – “easy rider”

Ljudi se najčešće odlučuju na neku varijantu srebrne boje. Vožnja takvih vozača je smirena i pedantna, a karakterizira ih sklonost kritiziranju i komentiranju drugih sudionika u prometu.

Vozači srebrnih automobila su razumni i uvijek stavljaju posao iznad zabave.

Prepoznatljivi karakteri i prema vrsti automobila

Osim karakternih podjela i profil kupaca utječe na izbor boje. Poslovni ljudi većinom izabiru tamnije boje, transportna vozila su većinom svjetlijih nijansi dok su sportski automobili zbog prestiža i prepoznatljivost većinom jarkih i upadljivih boja.

Ako vam je prvi izbor manji sportski automobil, možda želite dokazati sebi i drugima da ste još uvijek spremni za lude i besane noći. Ako težite limuzini odajete dojam zrele osobe s jasnim ciljem, a radi li se o karavanu obitelj i funkcionalnost su vam na prvom mjestu.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.