Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Koliko su uprihodovale političke stranke u 2011.?

Područja u kojima su revizijom utvrđene nepravilnosti i propusti kod političkih stranaka odnose se na sustav unutarnje kontrole, računovodstveno poslovanje te korištenje poslovnih prostora bez plaćanja naknade, izvijestio je zastupnike u Saboru glavni državni revizor Ivan Klešić

Područja u kojima su revizijom utvrđene nepravilnosti i propusti kod političkih stranaka odnose se na sustav unutarnje kontrole, računovodstveno poslovanje te korištenje poslovnih prostora bez plaćanja naknade, izvijestio je zastupnike u Saboru glavni državni revizor Ivan Klešić

Sve veće političke stranke dostavile su izvješća za 2011. U RH je djelovalo 118 političkih stranaka, a obvezu dostavljanja financijskih izvješća imaju samo one stranke koje su ostvarile godišnje prihode iznad 100 tisuća kuna, javlja HRT. Izvješća je dostavilo 11 parlamentarnih stranaka, 25 izvanparlamentarnih stranaka, četiri nezavisna zastupnika i 50 nezavisnih članova predstavničkih tijela lokalnih jedinica, rekao je glavni državni revizor Ivan Klešić.

Prihodi 25 stranaka iznosili su 140 milijuna kuna, od čega se 50 posto odnosi na prihode iz proračuna, 27 posto na prihode iz proračuna lokalnih jedinica te 23 posto na donacije i slično. Kad je riječ o rashodima, najviše je potrošeno na materijalne rashode (44 posto) i za promidžbu (36 posto), a ostalo su rashodi za zaposlene i slično. Manje prihode od rashoda imalo je 16 stranaka, a devet stranaka ostvarilo je višak.

Prihodi četiri nezavisna zastupnika iznosili su milijun i pol kuna, a rashodi 1,7 milijuna kuna. Prihodi 10 nezavisnih članova predstavničkih tijela iznosili su 1,2 milijuna kuna i ostvareni su iz proračuna lokalnih jedinica, a rashodi su iznosili više od 680 000 kuna i uglavnom su potrošeni na donacije. Najviše nepravilnosti bilo je kod subjekata koji nemaju unutarnju kontrolu, a najveći rizici i dalje su na području javne nabave, zaključio je Klešić.


Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.