Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Kompanija Nestlé obilježila 150 godina stvaranja zajedničke vrijednosti

Tvrtka Nestlé Adriatic je prvi puta u Hrvatskoj organizirala panel na temu stvaranja zajedničke vrijednosti, a u povodu obilježavanja 150 godina poslovanja kompanije Nestlé. Na panelu su sudjelovali članovi upravljačkog tima koji su razgovarali o načinima na koji kompanija gradi kategorije svojih proizvoda i zadovoljava potrebe lokalnih potrošača te kako stvara zajedničku vrijednost za kupce i lokalnu zajednicu.

Odlučnost, predanost i istraživački duh obilježja su kompanije od samih početaka. Smisao Henrija Nestléa za inovacije u kombinaciji s instinktom za marketing te globalna ambicija i danas su obilježja poslovanja. Nestlé je najveći svjetski proizvođač hrane i pića, koji svakoga dana u svijetu proda više od jedne milijarde proizvoda. Dodatno, Nestlé ima najveću znanstveno–istraživačku mrežu u prehrambenoj industriji s oko 5.000 ljudi koji su uključeni u istraživanje i razvoj. Ulaganja u ovaj segment samo u prošlog godini premašila su 1,67 milijardi švicarskih franaka.

Yana Mikhailova, regionalna direktorica Nestlé Adriatic, ovom prilikom je izjavila: „Znamo da je hrana usko povezana sa zdravljem. Kao vodeća kompanija u segmentu prehrane, zdravlja i zdravog života imamo misiju proizvoditi ukusnije i zdravije proizvode te graditi i dijeliti znanje o prehrani – sve sa svrhom unapređenja kvalitete života naših potrošača i davanja doprinosa njihovoj zdravijoj budućnosti“.

Na panelu se razgovaralo i o izazovima s kojima se prehrambena industrija susreće danas.            „Potrošači su u središtu svega što radimo. Zato je prvi i najvažniji korak u izgradnji snažnog brenda  profiliranje potrošača – tko su oni, što rade i kako to rade, što žele, kako donose odluke o kupnji te gdje kupuju. Na temelju toga se kreiraju vizija i strategija određenih proizvodnih kategorija. No, danas potrošači žele više od samih funkcionalnih značajka proizvoda – žele inovacije, iskustvo i emotivnu povezanost“, poručila je Atana Škalko, direktorica kategorije pića i konditorskog asortimana Nestlé Adriatic.

„Trgovine velikih formata danas imaju i do 100.000 artikala i nije više dovoljno novi proizvod samo pozicionirati na policu. Kako bi se proizvod istaknuo iz mnoštva drugih važno je  cjelokupno upravljanje kategorijom – od strateškog razmještaja i promotivnih aktivnosti unutar trgovina do dodatnih materijala i pozicija posebno osmišljenih za pojedini proizvod. Velika je uloga, također, na trgovcima da u smislu ponude, ali i sadržaja stvore dodanu vrijednost potrošačima. Mi sa svoje strane nudimo inovacije koje zadovoljavaju sve zahtjevnije potrošače te svjetsku i europsku ekspertizu prilagođenu lokalnim potrebama“, istaknuo je Miljenko Vaić, generalni direktor za Hrvatsku, Nestlé Adriatic.

„Neki od velikih izazova s kojima se suočava društvo danas su pretilost populacije, koja predstavlja vodeći javnozdravstveni problem te nezaposlenost mladih. Nestlé želi biti dio rješenja kroz podršku društvenom razvoju te pronalaženje boljih načina za suradnju i kolektivno djelovanje. Nestléovi projekti VrtimZdraviFilm i Inicijativa za zapošljavanje mladih dobar su primjer kako zajedničko djelovanje javnog i privatnog stvara dugoročnu vrijednost i za društvo i za kompaniju“, zaključila je Iva Taiber, direktorica komunikacija i marketinških servisa, Nestlé Adriatic.

Osim što će i u nadolazećim godinama Nestlé hrvatskim potrošačima nuditi poznate globalne brendove NESCAFÉ, THOMY, MAGGI, NESQUIK, KIT KAT, LION, SMARTIES, AFTER EIGHT, PURINA, Nestlé žitarice te hranu za dojenčad, nastavit će stvarati proizvode i usluge koje odgovaraju očekivanjima i željama lokalnih potrošača te biti podrška društvu u rješavanju gorućih problema današnjice.

Zanimljivosti o kompaniji Nestlé

  1. Sve je započelo davne 1867. godine kada je Henri Nestlé stvorio Farine Lactée i tako spasio život dječačiću rođenom prije vremena, a koji nije mogao biti dojen
  2. Danas je Nestlé najveća prehrambena kompanija na svijetu koja unatoč tome predstavlja samo 1,7% svjetskog tržišta
  3. Nestlé je FMCG kompanija s najvećom R&D mrežom u svijetu s 3 vlastita istraživačka centra i 31 tehnološko-proizvodnim centrom
  4. Svakoga se dana u svijetu proda jedna milijarda Nestlé proizvoda
  5. Kompanija Nestlé zapošljava oko 335.000 ljudi diljem svijeta i svoje proizvode prodaje u 189 zemalja, dok na 7 tržišta u regiji ima 750 zaposlenika
  6. Nestlé ima preko 2.000 brendova s oko 10.000 proizvoda diljem svijeta, dok je na tržištima regije Adriatic prisutan s preko 50 brendova odnosno preko 800 proizvoda
  7. Nestlé posjeduje 436 tvornice od čega je jedna u Srbiji, dok je druga nedavno postala dijelom Froneri obitelji
  8. Kroz inicijativu „Nestlé needs YOUth“ Nestlé će do kraja 2016. godine zaposliti 10.000 mladih osoba diljem Europe te njih još 10.000 učiniti zapošljivijima
  9. Nestlé globalni „Alliance for YOUth“ potiče više od 63.000 dobavljača diljem Europe da se pridruže našoj inicijativi za zapošljavanje mladih
  10. Nestlé je kroz Inicijativu zapošljavanja mladih („Nestlé needs YOUth“) u regiji Adriatic zaposlio više od 95 osoba, a još 150 učinio zapošljivijima
  11. U aktivnostima Inicijative za zapošljavanje mladih (Nestlé needs YOUth) sudjelovalo je više od 200 djelatnika Nestléa u ulozi mentora i predavača u regiji
  12. Program Nestlé Healthy Kids educirao je gotovo 45.000 učenika sedmih razreda o zdravim životnim navikama i najveći je takve vrste u regiji; samo u Hrvatskoj u šest sezona projekta obuhvaćeno je 17.500 djece
  13. NESCAFÉ je najprodavaniji brend topive kave na svijetu već više od 75 godina
  14. Svakoga se dana popije 475 milijuna šalica kave NESCAFÉ odnosno 5.500 šalica svake sekunde
  15. NESCAFÉ je bio sastavni dio ekspedicije na Mount Everest 1953. godine, na misiji Apolla 11 u svemir 1969. godine te na letu oko svijeta Solar Impulsea 2016. godine
  16. U proteklih 5 godina Nestlé je intervjuirao više od 23.000 ljudi u regiji kako bi saznao njihove preferencije vezane uz kavu – šalica NESCAFÉ kave prilagođena je ukusu lokalnih potrošača
  17. Purinin Vau Park u Maksimiru je najveći park za pse u Hrvatskoj
  18. Nestlé FITNESS žitarice odabrane su za “Proizvod godine 2015.” u Hrvatskoj u kategoriji žitarica
  19. THOMY je 1934. godine uveo tubu kao inovativnu ambalažu u prehrambenoj industriji
  20. Svakih pet minuta proizvede se dovoljno KIT KAT čokoladica da ukoliko se poslože jednu na drugu one budu više od Eiffelovog tornja
  21. Do sada je proizvedeno više od 200 različitih okusa čokoladice KIT KAT- okusi zelenog čaja i buće su samo neki od njih
  22. NESQUIK sadrži Opti Start formulu – bogat je vitaminom D, željezom i cinkom, koji nadopunjuju vrijednosti mlijeka
  23. NESQUIK potiče djecu da piju mlijeko od 1948. godine
  24. MAGGI juhe za djecu prilagođene su prehrambenim potrebama djece – imaju manje soli i više vitamina
  25. Izumitelj keksa s komadićima čokolade prodao je svoju zamisao Nestléu u zamjenu za doživotnu zalihu Nestlé čokolade


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.