Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kontroverzna reklama ili obična prevara – “tunel u koji trebate ući sigurno”

Kažu da sexs prodaje sve. U Durexovom slučaju, to se može shvatiti doslovno. I dok bi se mnogi dužebrižnici križali lijevom i desnom rukom prije ulaska u ovaj tunel (u stvarnom i prenesenom značenju) čini se kako Francuzi s ovakvom vrstom dušebrižništva nemaju problema… Ili je sve možda samo vješta fotomontaža iz Durexa koja je već obišla čitav svijet?

Kažu da sexs prodaje sve. U Durexovom slučaju, to se može shvatiti doslovno. I dok bi se mnogi dužebrižnici križali lijevom i desnom rukom prije ulaska u ovaj tunel (u stvarnom i prenesenom značenju) čini se kako Francuzi s ovakvom vrstom dušebrižništva nemaju problema… Ili je sve možda samo vješta fotomontaža iz Durexa koja je već obišla čitav svijet?

Bez obzira radilo se o fotoshopu ili stvarnoj reklami na Azurnoj obali, ovaj “plakat” je postigao željeni učinak. Gerila marketing – spoj kontroverze, po mogućnosti dobrih sisa, kreativne ideje i mondene lokacije (a gdje nego kraj Monte Carla) – pokazao je svu svoju snagu.

Gerila marketing na djelu

Nego o još jednom primjeru dobrog marketinga iza kojeg se diže prašina. Proizvođač prezervativa Durex ovaj je maga poster stavio na jedan od tunela Francuske rivijere, nedaleko od Monte Carla. Ili nije? Sada je već potpuno svjedno – jer je mail s ovom fotografijom i logom Durexa obišao svijet. Stranice diljem Europe raspravljaju koji je to točno tunel, bi li Francuzi uopće pristali na reklamu na engleskom jeziku i koliki je omjer pixela na uslikanom modelu u odnosu na okolinu.

I dok im u vrijeme Valentinova prodaja raste i do 30 posto, ovakvi oglasi služe kako bi se kompanija održala u medijskoj žiži i u „tanjim“ mjesecima.

Koliko je ovo distrakcija u prometu, čista prevara vrijedna prezira, a koliko moralno ili etičko pitanje ostaje za diskusiju. Marketinški – to je svakako dobar trik.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.