Bez obzira radilo se o fotoshopu ili stvarnoj reklami na Azurnoj obali, ovaj “plakat” je postigao željeni učinak. Gerila marketing – spoj kontroverze, po mogućnosti dobrih sisa, kreativne ideje i mondene lokacije (a gdje nego kraj Monte Carla) – pokazao je svu svoju snagu.
Gerila marketing na djelu
Nego o još jednom primjeru dobrog marketinga iza kojeg se diže prašina. Proizvođač prezervativa Durex ovaj je maga poster stavio na jedan od tunela Francuske rivijere, nedaleko od Monte Carla. Ili nije? Sada je već potpuno svjedno – jer je mail s ovom fotografijom i logom Durexa obišao svijet. Stranice diljem Europe raspravljaju koji je to točno tunel, bi li Francuzi uopće pristali na reklamu na engleskom jeziku i koliki je omjer pixela na uslikanom modelu u odnosu na okolinu.
I dok im u vrijeme Valentinova prodaja raste i do 30 posto, ovakvi oglasi služe kako bi se kompanija održala u medijskoj žiži i u „tanjim“ mjesecima.
Koliko je ovo distrakcija u prometu, čista prevara vrijedna prezira, a koliko moralno ili etičko pitanje ostaje za diskusiju. Marketinški – to je svakako dobar trik.