Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Konzum i Mastercard udružuju snage za pomoć socijalno ugroženim obiteljima s djecom u Hrvatskoj i Ukrajini

Kupnjom u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske i plaćanjem Mastercard karticama možete pomoći u prikupljanju donacija za djecu školske dobi u Ukrajini i Hrvatskoj.

Kupnjom u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske i plaćanjem Mastercard karticama možete pomoći u prikupljanju donacija za djecu školske dobi u Ukrajini i Hrvatskoj. Mastercard i Konzum udružili su snage kako bi podržali UN-ov Svjetski program za hranu (WFP) u njegovoj misiji pomoći ukrajinskoj djeci koja su pogođena trenutnom situacijom u toj zemlji, ali i donirali sredstva Udruženju „Djeca prva“ za obitelji s djecom školske dobi u Hrvatskoj koje žive u rizičnim uvjetima.

Za svaku kupnju plaćenu Mastercard karticom u Konzumovim prodavaonicama u razdoblju do 10. studenog, donirat će se prosječna cijena jednog školskog obroka WFP-u (0,20 eura), do visine iznosa od 25.000 eura. Uz donaciju za djecu Ukrajine, donacija u visini 15.000 eura će ove godine biti dodijeljena i Udruženju „Djeca prva“. Cjelokupni iznos donacije bit će iskorišten za pružanje izravne humanitarne pomoći obiteljima s djecom školske i predškolske dobi.

Siromaštvo djece globalni problem

Siromaštvo djece predstavlja globalni problem, govore podaci iz UNICEF-a i drugih relevantnih organizacija, pri čemu se procjenjuje da više od trećine djece u zemljama u razvoju živi ispod granice siromaštva, što znači da im nedostaju osnovne potrebe kao što su kvalitetna prehrana, zdravstvena skrb, obrazovanje i sigurni domovi. Posljedice nedavnih sukoba u Ukrajini i izazovi ekonomske krize prema UNICEF-ovom izvješću iz listopada 2022. ukazuju na dramatičan porast siromaštva djece u istočnoj Europi i Srednjoj Aziji. Ukrajina se, odmah nakon Rusije, izdvaja kao druga zemlja s najvećim brojem djece u siromaštvu – čak više od pola milijuna.

Kampanja je dio aktivnosti koje WFP provodi zajedno s Vladom Ukrajine kako bi osigurali svakodnevne tople obroke u 58 škola diljem Kijevske regije, a u sljedećoj školskoj godini plan je proširiti program pomoći i na druge regije pogođene sukobom. Osim Hrvatske, u ovoj Mastercardovoj kampanji sudjeluju i Češka, Mađarska, Grčka, Srbija i Rumunjska.

Konzum i Mastercard već šestu godinu zaredom odvajaju sredstva za pomoć djeci u Hrvatskoj i svijetu, a povodom nove runde donacija, Sonja Vukadinović, predstavnica Udruženja „Djeca prva“ izjavila je: „Ovogodišnje partnerstvo između Konzuma i Mastercarda donosi nadu za brojne obitelji s djecom koje se suočavaju s teškoćama. Doniranim sredstvima omogućit ćemo tim obiteljima pristup osnovnim potrepštinama koje su im, nažalost, nedostupne zbog njihovih ograničenih financijskih sredstava.“ Vukadinović dalje pojašnjava: „Pojam siromaštva djece nije samo statistika; to su stvarne sudbine djece koje se bore s nedostatkom osnovnih resursa potrebnih za njihovu dobrobit i razvoj. Naša zajednička odgovornost je osigurati da im se pruže prilike koje će im omogućiti ispunjenje njihovog punog potencijala. Osim što ćemo pomoći u trenutnom izazovu, također ćemo raditi na sprečavanju međugeneracijskog prijenosa siromaštva, čime ćemo omogućiti put boljoj budućnosti za mnoge obitelji.“

Važno je napomenuti da potrošačima neće biti naplaćen nikakav dodatni donacijski iznos na iznos njihove kupnje, a sav trošak donacije snose isključivo Konzum i Mastercard.

Za više informacija o kampanji, posjetite web stranice mastercard.hr i konzum.hr.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.